This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym JonathanJB

Hvis du vil nå en masse på kort tid, så vælg interrail. Interrail er den letteste måde at komme rundt i europa efter min mening da togsystemet er meget omfattende.

Jeg var selv på interrail i sommers, og jeg nåede gennem Holland, Frankrig, Spanien og Portugal på en måned 🙂 det var fantastisk!

Anonym penelopea

Hej. Mine to venner og jeg vil gerne planlægge en backpacker tur igennem europa til sommer med start d. 1-3 juli og en måned frem.
    Det er noget helt nyt for os og vil gerne høre fra andre der måske har prøvet det før og kan komme med råd og tips.
    Vi vil gerne rejse med bus eller tog, nogle der klender til noget rejsepas eller lign?
    I må meget gerne skrive hvis i kan hjælpe, som sagt er det her helt nyt og første gang!

Anonym Anonym

Google interrail 😉

Anonym maria

Jeg kan også helt klart anbefale interrail. Jeg gjorde det selv 1 mdr sidsste sommer og man kan nå vidt omkring og der er tog muligheder stort set til alle steder. Det jeg synes var fedt at det kvæver ikke den store planlægning og booking af billetter da du kan se hvad du for lyst til dag for dag.. Man kan også for et mindre tillæg tage nattoget og sparer penge på hostels. Endnu et plus er at du møder de lokale på tæt hånd.. Go tur 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account