This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikkecr

Hej alle
    Jeg vil rigtig gerne til Marokko i januar. Har drømt om det land i mange år og har en lille måned inden jeg starter studie i februar. Jeg har backpacket 4 måneder i Sydamerika og kan godt leve primitivt, men bruger gerne penge og tid på oplevelser og på steder hvor man kan møde andre rejsende.

Jeg søger information om…
    – navne på gode hostels
    – hvordan rejser man rundt? Bus, tog?
    – kender du nogen som også skal rundt i januar vil jeg meget gerne med en rejsemakker 🙂
    – hvilke ting og byer man absolut skal/ikke skal se

Håber I vil skrible et par ord ned og sende dem min vej. Tusind tak!

Anonym Amalie1992

Hej Rikke
    Jeg har også planer om at rejse rundt i januar. Jeg vil meget gerne på et surfer kursus og har læst mig frem til, at Marokko er et godt sted at gøre det. Derudover elsker jeg kultur og synes, Marokko virker utrolig spændende. Har du nogle planer for, hvad du vil lave i landet?
    Venligst Amalie

Anonym Rikkecr

Hej Amalie
    Hvor fedt 😀 altså jeg tænker at jeg bare gerne vil opleve så meget af landet som muligt: ørkenen, bjerge, vand, byer, medianer, natteliv osv. Vil dog gerne rejse billigt, men opleve så meget som muligt 🙂 Men jeg kan godt lide at surfe – en af mine venner har gjort det dér, men ved ikke om det er varmt nok i januar? Har lige tjekket at temperaturerne er mellem 9-17 grader og vandet 17 grader. Kunne godt være frisk på at surfe i 5-7 dage.
    Lad mig høre hvad du tænker 🙂
    Knus Rikke

Anonym Amalie1992

Det lyder spændende! Har du hørt om nogen, der har rejst i Marokko og hvordan deres oplevelser har været med det? Lige for at høre hvordan backpacker mulighederne er 🙂
    Det er nok ikke så varmt nej, men så længe der er bølger, kan man sagtens surfe med en våddragt på..

Anonym Rikke

Jeg har ikke hørt om så meget andet end en ven, som har været der meget pga. familie, men så læste jeg en kvindelig bloggers indlæg og det lød meget problemfrit at rejse rundt.
    Hvor meget regner du med at bruge på turen, for jeg har ingen ide om prisniveuaer, men tænker at med hostels og gademad, så kan man bruge penge på ture i stedet og måske bruge 6-7000 på 3-4 uger inkl. fly?
    Jeg har også skrevet med en anden pige, som vil dertil i januar og tænkte om vi måske kunne rejse 3 sammen? Det var bare en ide.
    Skriv videre til min mail – det er lidt lettere 😉 rikkecromme@gmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account