This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej

Jeg overvejer at back packe i Thailand en gang i februar måned. Jeg har lige nu sparet 20.000 sammen, men jeg er i tvivl om det er nok til 3-4 måneders rejsen rundt?
    Jeg har indtil videre ikke planlagt noget og det er min første rejse som backpacker, så hvis i ligger inde med nogle gode forslag, råd eller idéer så sig endelig til.

Mange tak for jeres hjælp

Anonym Anonym

Det lyder rigtig fedt og som noget jeg meget gerne selv vil opleve!
    Må jeg spørge hvor du startede din rejse?
    Jeg er som sagt ny i det med at backpacke og rejse for sig selv, så jeg vil gerne danne mig et lille overblik over min rejse før jeg tager afsted 🙂

På forhånd tak

Anonym Katrine

Hej 🙂

Jeg var afsted fra februar til maj i år, og jeg brugte omkring 16.000 på ca. 3 måneder. Så dit budget kunne nok godt klare 3-4 måneder. Jeg sparede ikke og købte også to indrigsflybilletter 🙂
    Jeg var kun i Bangkok i en uges tid, ellers rejste jeg i Cambodja, Vietnam og Laos. Jeg kan kun anbefale dig at du ikke bruger alt din tid i Thailand, men også besøger de andre lande, det er helt klar det værd 🙂

God tur!

Anonym sonnypacker

Bliv medlem her og få gode hurtige råd af andre backpackers 🙂
    http://www.facebook.com/BackpackersDanmark?ref=hl

Anonym Capedersen

bump

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account