This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Elisabeth

Hej innovationsmennesker 🙂

Jeg synes personligt, at det både kan være en god og dårlig idé.
    God idé, hvis det bliver lavet som en international app, da jeg i hvert fald primært backpackede for at møde mennesker fra andre verdensdele.
    Hvis det bliver lavet som en dansk app, handler det jo bare om at møde andre danskere i udlandet, som nogle måske gerne vil?, men som jeg personligt finder sjovere, hvis bare bare bumper ind i hinanden.

Men noget af det charmerende ved at backpacke er jo også, at tilfældigheden råder og man møder dem man møder. For jeg vil sige man altid møder mennesker, hvis man bor på hostels.

Så jeg er personlig lidt splittet, men måske vil flere der ikke bryder sig om “bare at rejse ud” få noget ud af en sådan app.

Held og lykke med projektet 🙂

Anonym agentAhm

Hej alle
    vi er en gruppe på Aarhus Universitet, der har faget organisatorisk innovation. Vi vil gerne prøve at gøre backpacker rejser nemmere og sjovere, da vi selv har været en del ude at rejse.

Vi vil gerne undersøge, om der er marked for en app!
    Appens funktioner skal være, at man på et kort skal kunne se, hvor der er andre rejsende i området. Man skal kunne skrive til hinanden og derefter mødes.
    Endvidere skal man kunne poste kommentarer om attraktioner og oplevelser i området, til gavn for andre rejsende.

Når man møder nye venner, skal man kunne gemme dem, så man senere kan få en notifikation, hvis man er i samme område.

Er det noget I tænker er en god idé?
    Det ville hjælpe os så meget, hvis I skriver en kommentar med ja eller nej! 🙂

Med venlig hilsen de studerende, der vil gøre rejsen bedre.

Anonym agentAhm

https://da.surveymonkey.com/s/HKNVXDC

Det ville hjælpe os rigtig meget, hvis I ville svare på dette spørgeskema. det tager ingen tid!

Tak for svar 🙂

vores idé er selvfølgelig, at den skal være international!
    Du har helt ret. Appen er også til, hvis man f.eks. søger nogen at dele omkostninger med, til f.eks. leje af bil. Eller hvis man gerne vil et bestemt sted hen, men ikke kan finde en rejsepartner på egen hånd, eller hvis man måske bare er lidt genert i starten.
    Som backpacker ender man altid steder, man ikke havde regnet med. Det med at få en notifikation, når tidligere backpackervenner er i samme område, kunne jeg i hvert fald godt selv have brugt til at følge mine venner, især da jeg havde været i samme område som en af dem uden at vide det.

Anonym tln

Det er lidt sjovt, med jeg kender jeg 3 forskellige hold her i DK der arbejder på en eller anden form for en Backpacker App.

I kan evt. tage et kik forbi http://cei.au.dk/en/aktuelt/nyhed/artikel/students-will-give-backpackers-new-experiences/ som kan lidt det samme.

Mvh Torben

Anonym Marie

Jeg er ved at finde ud af hvilken rute jeg gerne vil rejse gennem SE Asia. Jeg kunne godt taenke mig en app der viser gode ruter. Feks kan det vaere svaert at laese en masse om et land og saa vide hvilken rute der fungerer bedst med lokal trafik.
    Saa maaske der kunne laves an app der viser hvilke ruter der er populaere og hvad man oplever paa vejen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account