This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Andy1983

Hey derude,.

Jeg har besluttet mig for at rejse med rygsæk i nogle måneder fra august. Jeg har været i Thailand før, og var tosset med det. Men har nogen erfaringer med klimaet i Thailand, Vietnam og de lande omkring nu her fra august. Ved at det er regnperioden, men gør det så meget?. Håber at nogen kan hjælpe med nogle input til fede oplevelseslande 🙂

Mvh Andy,

Anonym vietnam-rejser.dk

Hej Andy

Rejs du trygt til vietnam. Jeg har været i Vietnam flere gange på det tidspunkt. Selvfølgelig regner det, mend et er ofte ikke lang tid af gangen. Men når det regner, så regner det virkelig også.

Men det kan være vi ses i Hanoi i Vietnam.

Venligst Kenneth

Anonym Ane

Enig med ovenstående. Hvis du er uheldig, kan du risikere at må ændre rejseplaner eller sidde fast i en by, som er oversvømmet – uden mulighed for at komme videre. Det skete for mig selv, da jeg rejste rundt derovre for nogle år siden. Men de har jo også vejrudsigter, så følg lidt med så du ved, hvilke områder du måske skal holde dig fra. Ellers se det som en del af oplevelsen!

I hvert fald er det ikke det dårlige vejr, der dominerer, selvom de kalder det regnsæson. Dertil er vi for vant med dårligt vejr i DK
    Mv Ane

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account