This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Nogen som ved, hvor det er bedst at tage hen på Maldiverne, hvis man rejser alene og helst vil være fri for børnefamilier og kærestepar?

Anonym MissAdventure

Jeg var på Maldiverne i april i år…..
    Jeg tror ikke, du finder et decideret backpackersted…det er et alt for dyrt sted at tage hen for backpackere….
    Jeg boede fem dage på resort… lækkert sted… men udelukkende par, bryllupsrejsede og et par enkelte familier…bagefter var jeg på en uges liveaboard og sluttede af med en dag på Hulhumale…fastlands-øen ved lufthaven…her var der stort set ingen turister…næsten kun lokale…og man må ikke have badetøj på på straden…man skal være klædt anstædigt (shorts + t-shirt)…
    Hvorfor vil du til Maldiverne????
    Altså der er super, super smukt….. men det kan ikke abefales som backpackersted…!

Anonym evamaria

Tak tak. Ved godt at det ikke rigtig er et backpacker sted og at der primært er kærestepar og familier, men jeg er i nærheden og bliver simpelthen nød til at dykke der, da jeg ikke lige ved, om jeg kommer forbi igen.
    Har også tænkt at live aboards kan være en mulighed – nogen du kan anbefale?

Anonym evamaria

Tak tak. Ved godt at det ikke rigtig er et backpacker sted og at der primært er kærestepar og familier, men jeg er i nærheden og bliver simpelthen nød til at dykke der, da jeg ikke lige ved, om jeg kommer forbi igen.
    Har også tænkt at live aboards kan være en mulighed – nogen du kan anbefale?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account