This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lasselyhne

Hej Folkens

En kammerat og jeg skal afsted til Thailand, Cambodja (evt.Laos og Vietnam) fra 7.oktober til 18.december.
    Dette er planen indtil videre men vi har ikke planlagt nøje hvor præcis vi skal hen. Planen er at vi skal
    dykke, se en masse flot natur, strande, evt. trekke, og seværdigheder. Mit spørgsmål til jer er:
    Hvor vil i anbefale at man tager hen, og tilbringer i hvert land?
    Hvad er must-see i de lande? Hvilke lande skal man vælge?

Ser fremt til at høre fra jer.

Mvh
    Lasse Lyhne Hansen

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej drenge.
    I for en herre tur,Asien passer lige til to danske drenge,som kommer til at möde en masse söde mennesker fra hele verden,forslag til jers rejse er meget kort,i köber et pengebaelte i DK flyver til Bangkok fra lufthaven tag i en taxi ind til kaosand road den mest berömte back packer gade i verden,hvor i ville möde rigtig mange back packer,der köber i det i skal bruge til jers rejse,masser af penge at spare,visa kort og pas hjemme fra og så köre bussen drenge,Tjek my house hostel,som ikke ligger langt fra kaosand road,jeg kunne godt komme med en masse forslag til jers rejse,men jeg synes i skal köbe lonley plante,southeast Asia on a shoestring og tag det som det kommer,hvis i önsker et forslag så skriv,lars

Anonym Kimmi

For fester, dykning og strand, er Sydthailand stedet – længden på opholdet er jo et temperament spørgsmål.. Men omkring 3 uger inkl. 3 dage i Bangkok kan godt gøre det..
    Oppe nordpå omkring Chiang Mai og over grænsen til Laos er der super gode trekking muligheder – bestemt turen værd:) Laos er helt fantastisk og et godt break fra “den midaldrende turisme” i Thailand.. Et par uger igennem Laos er nok – besøg Luang Prabang, Vang Vieng og Vientiane.. Fra Laos (Vientiane) kan i tage bus Hanoi i Vietnam, som er et HELT fantastisk backpacker land og bestemt et must see, hvor I nemt kan bruge alt mellem 2-4 uger.. Som i Thailand fungerer toglinjerne rigtig fint i Vietnam, og er et fint alternativ til de noget primitive busser.. Personligt ville jeg springe Cambodia over eller “nøjes” med 1 uge der..

God tur 🙂

Anonym Lars

Hej Lasse
    Jeg er faktisk ude på ruten, mens jeg skriver. Jeg er generelt enig i de to ovenståendes råd. Mht dykning er Koh Phi Phi eller Koh Tao gode steder for at blive certificeret dykker. Khao Lak med live-aboards til Similan øerne er dog bedste dykning i Thailand. Pas på hvis du bliver grebet af dykningen den vender den op og ned på dine rejseplaner!

Anonym lasselyhne

Tak for jeres svar. Så hellere Laos end Cambodja? Lars, hvad menes der med at der blive vendt op og ned på mine rejseplaner? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account