This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym louisebruun

Hey. Er der nogle der har været i Sabah evt. sarawak i det nordlige borneo og kan anbefale nogle ture ind i junglen der ikke helt ruinere en backpack-rejsende? Vi vil meget gerne opleve øens natur og dyreliv men de ture vi har fundet har min. kostet 5000kr og det er lige over vores budget!
    tak:)
    Louise

Anonym Anonym

Hej,
    Har selv været på Borneo og havde samme problem, men det lykkedes mig dog at komme på et trek som jeg arrangerede hos en lokal guide. Kan desværre ikke huske præcis hvor meget jeg betalte, men jeg ser om jeg kan finde guidens e-mail adresse.

Må dog indrømme at jeg var en smule skuffet over Borneo generelt, men har da også mødt mange som synes det er helt fantastisk. Alle vil selvfølgelig gerne se orangutaner, og det er da også en oplevelse. Men synes selv det var alt for zoo-agtigt, da der var samlet ca 200 turister da de orangutanerne skulle fodres…

Håber I får en god tur.
    Mvh
    Mikael

Anonym Mikaelkbh

Svar
    Hej,
    Har selv været på Borneo og havde samme problem, men det lykkedes mig dog at komme på et trek som jeg arrangerede hos en lokal guide. Kan desværre ikke huske præcis hvor meget jeg betalte, men jeg ser om jeg kan finde guidens e-mail adresse.

Må dog indrømme at jeg var en smule skuffet over Borneo generelt, men har da også mødt mange som synes det er helt fantastisk. Alle vil selvfølgelig gerne se orangutaner, og det er da også en oplevelse. Men synes selv det var alt for zoo-agtigt, da der var samlet ca 200 turister da de orangutanerne skulle fodres…

Håber I får en god tur.
    Mvh
    Mikael

Anonym louisebruun

Hey.
    Tak for svaret. Det var dog ikke lige det mest opmundrende! måske du kan sige noget om hvor du var så vi måske kan undgå de samme steder.
    Og vi vil selvfølgelig herne ha den mail hvis den dukker op.
    Vh louise

Anonym Katja

Hej Louise
    Jeg har gode oplevelser med Borneo – rejs med lokale busser, og støt dig til de anbefalinger og råd de lokale giver, så kommer du langt. Jeg kan desuden anbefale “Backpacking for begyndere” som har nogle kapitler om Borneo

Hilsen Katja

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account