Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527828
     akaak

      Da vi er to piger der plænlægger vores første interrail tur til sommer, nærmere betegnet Juli (Hele måneden), vil jeg høre om denne rute lyder for urealistisk, måske besværlig i forhold til tid osv.
      Vi har tænkt på Holland, Frankrig, Italien, Grækenland..

      Og der der nogle der ved noget om sejl ruterne mellem Italien og Grækenland? er det meget dyrt?

      Er et budget på 10.000 logisk?

      På forhånd mange tak

      #3527835
       Jeff

        Hej, lige et godt råd. Grækenland er lidt billigere end Italien, og jeg har både taget turen grækenland-italien og italien-grækenland. Det er inkluderet i interrailbilletten og færgerne er gode. Man kan snildt sove på færgens dæk, der både har brusebad og swimmingpool. Grækerne er ved at udbygge deres jernbanenet betydeligt, så der kan være forsinkelser og prisændringer. Brug ikke for meget tid på fastlandet. Tag istedet ud til nogle mindre kendte græske øer, og oplev gæstfriheden. God tur

        #3527840
         OlafFO

          Hej.

          Har du besøgt siden interrail.net ?

          Der står mange gode ting om interrail, budget o.s.v.

          Jeg brugte den selv før jeg tog på interrail alene i sep 08.

          De 4 lande kan du godt klaret. Jeg var i 2 af dine lande, Holland og Frankrig og jeg var i 6 lande.

          England (London) 4 dage
          Holland (Amsterdam) 4 dage,
          Belgien kun 1 dage på gennemrejse.
          Frankrig 7 dage
          Monaco 1 dag.
          Spanien (Barcelona, Madrid og Girona) 12 dage

          Så de 4 lande klarer i godt.

          Jeg brugte godt nok mange penge, fordi jeg skulle bare til alle Hard Rock Café i de lande jeg besøgte. Så jeg bruge en del penge der. Men ellers så lyder 10.000 kr. pr. person godt nok.

          Olaf

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account