This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lasselaunielsen

Hej alle… Jeg skal til mellem og sydamerika i august og 5 uger frem.
    Ville bare høre, om der er nogle, der har erfaringer med hvor det er bedst at møde andre backpackere i særligt Guatamala?

Anonym mbeltoft

Prøv http://www.travbuddy.com der er massere af backpackere fra hele verdenen og sitet er bygget op omkring at man kan aftale med folk at mødes de steder hvor man nu rejser hen.
    Der er med garanti også nogen der skal til guatamala samtidig med dig

Anonym Anonym

Antigua er et fantastisk sted at møde andre backpackere. Min erfaring er også at der er ret mange danskere der i forhold til resten af mellemamerika. Bo på Jungle/party Hostel. der møder du med garenti nogle festlige mennesker. Jeg mødte min nuværende bedste veninde der for 2 år siden. Fantastisk sted og man kan tage derhen lige når man lander i Guatemala City (et sted jeg ikke vil anbefale at blive hængende)

Anonym cswinding

Hej
    Du skal ikke være nervøs for ikke at møde andre backpackere. Det er uungåeligt hvis du blot sørger for at bo på hostels. Masser af mennesker rejse alene, og det er så nemt at koble sig på andre, hvis man ikke har lyst til at rejse alene.

Hvis du mangler steder at bo, så gå på hostelworlds eller lonelyplanets hjemmeside.

God rejse!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account