This topic has 1 svar, 2 stemmer, and was last updated 5 months, 3 weeks siden by Henriette Hansen.

• Afrejsedato: 17-01-2020
  • Rejsens længde: 3 - 4 uger
  • Forfatter

Hej 🙂
    Jeg er en pige på 26 år som gerne vil ud og opleve verden. Jeg tænker jeg gerne vil rejse i maks. 2 måneder. Angående destination går jeg med tanker om bl.a. Maldiverne og Sri Lanka hvor jeg godt kunne tænke mig dykkercertifikat på evt. Maldiverne. Jeg er meget eventyr-, kultur- og naturlysten men er også til afslapning på stranden nogle dage 🙂
    Hvis du kunne være interesseret må du meget gerne kontakte mig.

Hej Nikoline,

Jeg er selv 26 år, og færdiguddannet her til januar. Inden jeg skal starte job, vil jeg ligesom dig gerne ud og rejse. Jeg tænker selv max 1 måned, men vi kunne jo evt. slutte eller starte rejsen sammen, hvis du ønsker at rejse i længere tid.
    Jeg har selv tænkt på destinationer som Thailand, Vietnam, Fillipinerne eller Maldiverne. Jeg er både til kultur og eventyr, men vil også bruge flere dage på bare at slappe af, sole og bade på stranden. Jeg har ikke backpacket før, men ellers rejst en del. Derfor synes jeg det kunne være optimalt at have én eller flere rejsepartnere. 🙂

Hilsen Henriette

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account