This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym metteks

Jeg ved at I ejer både backpacker Planet og Backpacker-online.

Jeg ved dog ikke hvorfor? Hvorfor er der to, når indholdet og til dels også layoutet minder så meget om hinanden. Jeg må nok indrømme at jeg faktisk aldrig kan huske dem fra hinanden, så jeg klikker altid bare på en tilfældig i mine foretrukne.

Jeg er sikker på at I får flere besøgende (og reklamekroner) ved at have to sider, men var det ikke en ide at lave en god stor hjemmeside, med masser af stof, og derigennem få mange besøgende.

I det mindste kunne jeg godt tænke mig at få forklaret meningen med de to sider. Hvad er hver side især gode til, og hvad skal man bruge dem til hver især?

Anonym Anonym

Hej Mette

Det er rigtigt, at vi både laver Backpackers Online og Backpacker Planet. Det er også rigtigt, at det vil være optimalt kun at have en side.

Hvad der ikke er optimalt er den tid, som vi kan bruge på de 2 backpackersider. Begge er nemlig fritidsbeskæftigelser, som vi laver ved siden af vores daglige fuldtidsarbejde.

På Backpackers Online er nogle faciliteter (dagbog, notesbog, egen landeguide m.m.) – som vi endnu ikke har flytttet. Så længe det er sagen bibeholder vi begge sider.

Grunden til at vi ikke har flyttet alt er manglende tid. Begge sider er fritidsprojekter, så hvilke opgaver, der bliver lavet bliver hårdt prioriteret.

Håber du har glæde af begge sider 🙂

Venlige rejsehilsner

Kenneth Nielsen
    En af de tre stiftere og ejere af 2 to backpacker sider

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account