This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bundgaard.25

jeg er en frisk pige på 25år, som søger en at backpacke med i asien. gerne en i alderen 19-30år.
    vil gerne til Thailand, Malaysia/borneo og filipinerne.
    er både til afslapning på dejlige strande men søger også en masse udfordringer og vilde oplevelser.
    det eneste der skulle planlægge inden rejsestart er flybilletterne, derefter tage alle ting efter lyst.
    havde tænkt på afrejse i slut september ell. start oktober, og så en rejse længde på en 2måneders tid.

så hvis det er noget der kan tiltale så skriv endelig;)
    mvh charlotte

Anonym Malonee

Hvor mange penge regner du med at komme til at bruge? 🙂

Anonym bundgaard.25

det har jeg ikke regnet på endnu, men ville gøre det billigst muligt.
    men skal selvfølgelig stadig være ordenligt:)

Anonym bundgaard.25

hvad ville dit budget være da?:)

Anonym Jacob

Asien er meget billigere. for 10000 kr pr måned kan i få den vildeste tur, med alt det oplevelse i kan ønske jer.

jeg vil anbefale jer og bo på hostels, da man langt nemmere kommer i kontakt med andre, end hvis man bor på hotel.

turen kan sagtens gøres for mindre, men for 10000 pr måned behøver i ikke tænke på at skulle spare.

Anonym Malonee

Jeg ved det nemlig ikke helt.
    Jeg har været i USA i 2 1/2 mdr, der brugte jeg omkring 50.000 kr (med fly), men der blev så heller ikke sparet på noget. Men ved ikke hvor dyrt eller billigt det er i Asien i forhold til? 🙂

Anonym Malonee

Jeg må desværre melde fra. Det kunne være super fedt og ville ekstrem gerne!
    Men bliver nød til at blive hjemme.

Anonym siiimooone

Det kunne være smadder fedt!

Anonym wadil

Jeg har overvejet asien i november muligvis slutningen af oktober og så i 5 uger.. Jeg er en pige på 24 år fra KBH.. vil du rejse i september eller ville du evt være frisk på slut oktober

Anonym wadil

tror faktisk gerne jeg vil oktober og november er du frisk

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account