This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pedro Braga

Hej allesammen!

Kæresten og jeg rejser til asien, hvor vi starter ud med at være på bangkok, og så havde vi egentlig bare tænkt os at tage det som det kommer. Vi forestillede os, at vi nok kun ville kunne nå 2 lande, så vi besluttede os for, at det skulle være thailand og cambodia. Er der nogen forslag til en rute på 6 uger til henholdsvis disse 2 lande? Vi rejser allerede her d. 08. marts og glæder os helt vildt! 🙂

Anonym nenner

Hvis jeg var jer ville jeg blive et par dage, måske en uge, i Bangkok, så ville jeg tage nordpå til Chaing Mai, måske Pai, og så ville jeg tage op og krydse Mekong floden til Laos og tage en slowboat, to dage, ned til Luangprabang, blive der tre-fire dage, så til Paxe og så 4000 Islands. Bliv her lidt og tag så en bus og kør ind til Cambodia. I Cambodia skal I naturligvis til Siem Reap og se Angkor Wat, Vientine, hovedstaden, er også et besøg værd. , Battambang og Phnom Penh. Der er meget at se, og meget smukt. Selv foretrækker jeg Laos.

Anonym nenner

Hvis jeg var jer ville jeg blive et par dage, måske en uge, i Bangkok, så ville jeg tage nordpå til Chaing Mai, måske Pai, og så ville jeg tage op og krydse Mekong floden til Laos og tage en slowboat, to dage, ned til Luangprabang, blive der tre-fire dage, så til Paxe og så 4000 Islands. Bliv her lidt og tag så en bus og kør ind til Cambodia. I Cambodia skal I naturligvis til Siem Reap og se Angkor Wat, Vientine, hovedstaden, er også et besøg værd. , Battambang og Phnom Penh. Der er meget at se, og meget smukt. Selv foretrækker jeg Laos.

Anonym Tine/www.aworldofbackpacking.com

Det kommer lidt an på hvad I vil…Jeg vil forslå at flyve til Bangkok og tilbringe nogle dage der. Så kan I tage et tog eller en bus til Siem Reap. Vil forslå at I tager til Battambang, Kampot, Otres beach og Phnom Penh i Combodia, Kratie er også en hyggelig lille by. I Thailand kan I besøge Chiang Mai, Pai i nord samt nogle af øerne i syd. Der er masser at se i begge lande, så det kan være svært at komme med et egentlig ruteforslag når man ikke rigtig ved hvad I er til 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account