This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jens

200 kr. om dagen lyder meget fornuftigt i Asien. I får ikke private rooms hver eneste dag og I spiser heller ikke vestligt mad og går i byen hver dag, men der er plads til at gøre alle de ting en 2-3 gange om ugen.

Jeg rejste rundt i Asien sidste år og brugte 300 kr. per dag. Det var inkl. et par indenrigsfly, private rooms hver dag, spiste hvad jeg havde lyst til, bus/tog transport rundt, et par udflugter, dykker certifikat og på bar en 3-4 gange om ugen.

Anonym Tine

Var på Bali i ’09 hvor jeg rejste med familien, der brugte vi ca 500 kr om dagen (4 voksne) + transport (50-300 kr for en halv-hel dag med privatchauffør) + ture (30-250 kr pr mand alt efter turen)

Anonym Sorenjensen84

Hej Alle berejste og kloge mennesker.

Vi er to der til August tager på en 5 mdr. rejse som starter i Melbourne- hvor vi har planlagt at tage med greyhound til Cairns (4 uger) og derefter videre til Bali,Malaysia, Thailand, Fillipinerne og Vietnam. Vi er et kærestepar, så vi vil gerne bare engang imellem bo lidt lækkert i private værelser. men er bestemt også villig til dorms og hostels en stor del af tiden. her kommer mine spørgsmål:

* Vi regner med et budget på 55.000 pr person. (når flybilletter, greyhound og forsikringer og diverse er betalt). det vil sige til at bo, leve, og oplevelser samt lidt indenrigsflyvninger i Asien) er det realistisk? og giver det luft til lidt ture, dykning osv?

Folk siger man skal regne med 400 kr. pr. dag i Australien, og 200 i Asien? er det helt skævt? hører gerne fra folk med erfaringer på området.

* er det værd at rejse langs Australien østkyst imellem 15. Aug og 15. September? da det jo er deres forår? har svært ved at gennemskue vejrprognoserne. Men kan forstå det er bedst fra November og frem? ville i vente et par måneder med rejsen?

på forhånd mange tak

Søren

Anonym Rejsefluen

Hurtigt, tag med OZ experience i stedet for greyhound . so much better

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account