This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Berit og Kennet

Hej alle sammen.

Vi er to unge mennesker der inden en forhåbentlig fantasisk rejse har nogle spørgsmål, som vi håber i vil hjælpe med at besvare.

*Vi skal de første 3 måneder af vores 6 måneders rejse, rejse med organisationen Intersprog, og derfor vil vi gerne høre noget om jeres gode eller dårlige oplevelser med dem?
    *De sidste 3 måneder skal vi backpacke fra Windhoek i Namibia til Maputo i Mozambique, og da vi aldrig har været afsted før, vil vi sætte uendelig stor pris på jeres hjælp. Har i nogle gode råd, overnatningsmuligheder eller andet der kan gøre vores rejse lettere?

Håber at høre fra jer.. Mange hilsner Kennet og Berit – Silkeborg

E-mail: kennet.j.n@ofir.dk

Anonym Sandra

Hej, villæe bare høre hvornår I skal afsted? og hvorhen? Jeg skal nemlig også med Intersprog til Tanzania her til Januar.

Anonym sachaldk@yahoo.dk

Hej
    Har selv rejst med Intersprog i Afrika med bl.a frivilligt arbejde i Namibia og Zimbabwe.

Stederne var simpelthen fantastiske og nogle super oplevelser begge steder i sær zimbabwe hvor jeg arbejdede med løver.

Men selve Intersprog var jeg aldeles ikke tilfredse med – der var en masse “skjulte” udgifter som jeg ikke var blevet gjort opmærksom på og en masse andre ting. Så de følgende gange jeg har været afsted har jeg selv arrangeret det hele.

held og lykke med det hele

mvh sacha

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account