This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MathiasBE

hej jeg er en ung gut der gerne vil backpacke rundt i Japan. Jeg regner med at rejsen skal tage omkring halvanden månede. Jeg vil gerne høre om der er nogle, som har rejst rundt i Japan, om det var godt, hvilke steder der var fede, og hvad jeg skal regne med sådan en rejse koster.

Jeg håber i vil hjælpe mig lidt.
    vh. mathias

Anonym Anne Katrine

Hej Mathias,
    Jeg bor p.t. i Japan, som udv.student på Kansai Uni. Jeg har før rejst rundt i Japan og det er en spændende men lidt dyr oplevelse at rejse her omme – mad er dog generelt billigt. Det er muligt at ‘tomle’ rundt, men ikke så normalt. Derfor burde du evt. få fat på et JR-pass – et togkort som SKAL købes hjemmefra og som giver god rabat til alle JR’s (JapanRailways) toge (og dermed også til shinkansen – som er Japans lyntog (300km/t.) Det kan købes via. JapanEksperten.dk. De kan også råde dig mht mange andre praktiske ting.
    Jeg vil helt sikkert anbefale dig at bestige Mt.Fuji – kan gøres i alm. løbesko eller vandrestøvler, men kræver en overnatning i shelter halvejs, ikke mindst for at kunne se solopgangen om morgenen (season: juli/august). Derudover er ‘onzen’ de japanske hotsprings fantastiske. Og du skal selvfølgelig også prøve at bo på et traditionelt japansk hotel: Ryokan.
    Held & Lykke på rejsen!

Anonym Maria

Hej
    Det lyder som du ved meget om Japan, så derfor kan du måske give mig en ide og hvor meget det koster at rejse rundt i Japan fx en måned?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account