Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3685146
     Mette

      Hej alle,
      Min kæreste og jeg kunne enormt godt tænke os at backpacke en måneds tid i Sydamerika, i juli måned. Vi har umiddelbart tænkt os at holde planerne ret åbne, og kun have en overordnet plan når vi tager afsted.
      Vi er meget interesserede i Peru/Brasilien, og tænker at man måske kan kombinere de to (vi er godt klar over at vi ikke kan nå det hele, men de områder hvor de grænser op til hinanden).
      Er der personer herinde, som har gode forslag til ting vi kan se i dette område? Vi vil gerne se noget flot natur, og meget gerne regnskoven. Og måske forslag til en lufthavn hvor vi starter, og en vi kan slutte ved? Så vi har et godt udgangspunkt for start og slut på ruten.
      Da vi ikke selv er så erfarne backpackere, modtages råd med kyshånd.

      Med venlig hilsen,
      Mette

      #3685422
       Mathilde

        Hej Mette,

        Jeg er lige hjemvendt fra Sydamerika og jeg kan HELT klart anbefale Peru. Der er SÅ smuk natur og man bliver gang på gang overrasket. Vi fløj til hovedstaden Lima og tog derefter ned til Huacachina, som er en oase der ligger ude i en ørkenen. Derfra tog vi en natbus til byen Cusco for at se Machu Picchu, som er er et MUST at se når man besøger Peru – det er meget turistet, men helt klart et besøg værd! Fantastisk udsigt. Vi trekkede derop, hvilket jeg bestemt kan anbefale.

        Du må endelig spørge hvis der er noget du vil have svar på.

        Mvh. Mathilde 🙂

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account