This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym FZ

Hej allesammen!
    Vi er tre drenge som overvejer at tage en backpacker-tur til Sydamerika, med start i februar og slut i slutningen af juni.
    Vi vil gerne starte med karnevallet i Rio, videre til Iguassu, hvorefter vi regner med at besøge Asuncion, og derefter videre til Buenos Aires, måske et smut til Montevideo. Jeg har fået Buenos Aires anbefalet eftertrykkeligt af mange, og det er virkelig en by, jeg ser frem til.
    Derefter var planen, (mere eller mindre, det er dejligt med frihed), at rejse op igennem Argentina til Salta-regionen, hvor “toget til skyerne” gerne skulle opleves. (Jeg har læst nogle steder, at toget går sjældent – nogen der kan bekræfte?).
    Saltørkenen i Bolivia, Machu Picchu i Peru, og derefter videre op til Quito.
    Vi regner med at turen vil tage ca. 5 måneder, og budgettet vil være på ca.50.000kr.
    Er der nogen som ligger inde med nogle gode tips, eller andet?
    Mvh
    Frederik

Anonym Pernille Lærkenfeldt

Hej..

Har selv rejst i Peru og ecuador, samt Galapasgos.
    Ved ikke hvad jeres planer er mht. Machu Picchu, men i skal helt sikkert trekke derop med inkastien! En oplevelse som er helt fantastisk. Derudover synes jeg personligt at Cuzco er en virkelig dejlig by. Vi boede der i en måned på et lille, hyggeligt familieejet hostel.

Ha’ en fantastisk tur.

Mvh. Pernille

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account