This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LouiDK

Hej EVentyrlystne mennesker

Jeg er en pige på 21 år, som skal til Guatemala til januar. Jeg skal her på sprogskole i en måned og derefter lave frivilligt arbejde på en skole. Jeg havde tænkt mig, at lave frivilligt arbejde i 2 mdr. og altså være i Guatemala i 3 mdr. i alt. I weekenderne vil jeg så tage på ture rundtom i landet.

Nu er jeg dog begyndt at tænke på, om jeg måske vil komme til at kede mig, hvis jeg skal opholde mig det samme sted i 3 mdr – er der nogen der har erfaringer med frivilligt arbejde i Antigua?

Nu når jeg er i mellemamerika, vil jeg meget gerne på backpacking i Belize, Honduras og måske Mexico.

Jeg har læst herinde, at det er rimelig dyrt i Belize.

Hvor mange penge skal jeg regne med at bruge, hvis jeg opholder mig i mellemamerika i 4 måneder? ex. flybillet.

Håber I kan hjælpe mig lidt 🙂

Anonym Claus

Fordelen ved at være et sted i lang tid, er, at du får opbygget et netværk af både udlændinge og lokale. Du får større kendskab til Guatemala end alm turister. Du vil blive inviteret hjem til lokale. + at du har jo mulighed for at rejse lidt rundt i weekenderne.

Du skal regne med ca 40-45 USD/dag. Noget mere hvis du har tænkt dig at dykke. Der er jo også Nicaragua og EL Salvador som ikke ligger langt fra Guatemala.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Tak for svar, det er selvfølgelig en fordel, at få opbygget et netværk.
    Ved du hvordan jeg kommer fra Guatamala til Honduras, og hvor meget det evt koster? Vil gerne hertil for at dykke.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account