This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dolle

Hejsa alle.
    Vi er to piger der virkelig har lyst til at tage på backpacking til Island, men er lidt på bar bund. Vi har været på Island før, så det er ikke helt ukendt, men vi har brug for hjælp fra nogen der evt. er endnu bedre kendt deroppe. Dvs. har gode råd til billige overnatninger, valg af rigtig bagage, ideer til mad osv. Og selvfølgelig også hvis nogen kender nogen på Island der gerne har overnattende gæster til billige penge, eller logi i bytte for noget arbejdskraft. Nyttige adresser er også velkomne.

Anonym Anonym

Hej

http://www.hospitalityclub.org er der 215 profiler fra Island, som gerne vil have folk boende, vise dem rundt eller tilbyder et måltid mad – så det er bare at komme i gang med at søge på de områder I gerne vil til.

Bonus er det billigste supermarked på Island og nogle dage har de ok tilbud f.eks. på bananer eller rugbrød eller noget andet mærkeligt – bare ikke kød, for det er altid super dyrt.

Det er skide dyrt at rejse rundt med bus i Island, og når man skal fra A til B, skal man tit skifte bus ved C og den næste bus videre kører først dagen efter 🙁 så det skal man lige have med i sin planlægning.

Derfor tomlede min kæreste og jeg noget af vejen, men det er ikke det nemmeste land at tomle i. De folk der samlede os op, virkede utrolig flinke, så på den måde havde vi ikke nogle problemer.

Vi havde også telt med, men husk en super varm sovepose. Vi lå i telt i juli måned og havde ca. 4 grader inde i teltet – og den ene dag sneede det!!!!!!

Derudover vil jeg bare lige anbefale Vestmannaøerne hvis I ikke har været der. Der er super flot – meget grønt, lunder og andre fugle over det hele, en varm vulkan og meget flinke mennesker. Det minder om Færøerne, bare meget mere småt.

God tur
    Anne Marie

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account