This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MillerBirk

Hej backpackere
    Vi er to piger som skal til Thailand til oktober. Vi lander i Bangkok og skal derefter rejse sydpå ned igennem landet og ende i Malaysia hvor vi skal flyve fra Penang d. 29. november (1 måned senere).
    Er der nogle der har nogle idéer til en rejseplan for os?

Nogle der kan give et tip til budgettet – hvor dyre er overnatninger og mad?
    excl. flyrejser, hvor meget skal så sættes af til en måned i Thailand?

MVH Miller og Sara

Anonym Trine

Hej
    Thailand kan jeg anbefale jer at tage fra bangkok til Chiang Mai og tage på en max 3 dags trekking tur samt riverfating og ellers kan jeg anbefale jer at tage til Kho Phangan, Kho Tao og Kho samui.
    Prisen afhænger meget af hvad i vil bo i er det lækre hoteller eller hostel på dorms med 8 andre?!?! det fås fra 50kr pr dag – 2000kr pr dag 🙂
    Samtidig afhænger det også meget af hvad i skal lave hvor mange ture og så videre…
    Skal selv til thailand og malaysia til november-december og jeg renger med godt og vel 10.000kr pr måned med alt hotel, mad og underholdning

Håber svaret kan bruges

Mvh trine

Anonym jeppenp

man lever som man vil, med en måned ville jeg rejse syd på i stedet, koh phayam(hippi ø nær burma), koh sok (fed national park) koh panang(fulmoon) koh tao, krabi (områder ikke byen)koh lipe.

her vil i gennemsnit bruge 150-200 kr om dagen, og med tålmodighed ned til 100 kr/dag alt inklusiv

men brugte 2,5 måned i det område, send en besked hvis der er mere

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account