This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mads26

Hey vil til Phuket (Krabi) ved samme tid har endnu ikke bestilt rejsen, jeg var der for 2 år siden på ferie… vil også kun være der 14 dage det kunne være spændende at mødes dernede hvor bor du i dk. og hvad laver du til dagligt… MVH. Mads

Anonym Fjorback

Hejsa, jeg skal på ferie til Thailand d. 27. feb. Skulle have været af sted med en veninde, men hun sprang fra i sidste øjeblik, så nu er jeg alene!! Lidt kedeligt, så hvis der er andre der skal på ferie (Phuket), kunne vi måske mødes til lidt spas….

Jeg har boet i Thailand i et år, og taler sproget, så skal selvfølgelig nok klare mig alene, men det er altså sjovere at have nogen at feste, shoppe eller andet med.

Jeg skal dog kun af sted i 14 dage, men skriv hvis du er interesseret.

Anonym Anonym

Hey Ghita jeg er 31 år. Det er heller ikke så afgørende om det er Patong Beach, det var bare et lækkert sted Krabi. Men vil da også gerne prøve et andet sted…Regner du med at være i Patong alle 14 dage…? Kommer du i byen Aalborg de næste uger kunne være spændende at mødes… MVH. Mads

Anonym Anonym

Hey Mads

Jeg arbejder som speditør (elev) i Århus. Hvad med dig? Hvordan kan det være du vil til Krabi? Jeg regner med at tage til Patong beach… hvor gammel er du? Jeg selv er 25. MVH. Ghita

Anonym Ghita

hey, jeg skal faktisk til Ålborg på fredag, men tror ikke det bliver til bytur i denne omgang desværre. Det kommer lidt an på min søster som skal med. Ellers tror jeg jeg kommer til Ålborg fredag i uge 4 og går i byen… Hele min fars familie kommer fra Ålborg, så er der ofte… Vil hellere i byen i Ålborg end i Århus! Så måske vi kunne mødes enten på fredag (hvis altså jeg skal i byen), ellers fredag i uge 4.
    Ja, jeg havde regnet med at være alle 14 dage i Patong. Det er klart den bedste strand synes jeg, og så bor min mor og stedfar i Patong, så det er også lidt dem jeg tager der ned for at besøge…
    Hvad laver du selv til daglig?

Anonym Mads26

Jeg arbejder med unge socialt belastede og kriminelle…
    Det lyder rigtigt spændende at du kender stedet og har familie der… Fredag aften skal jeg arbejde men har fri sådan jeg kan være i gaden til kl. 23 hvis det er din søster vil med i byen…MVH. Mads

Anonym Anonym

hey, det lyder alle tiders, men lad endelig være med at regne med det. Min søster bliver udskrevet fra sygehuset på fredag, så tvivler på hun er frisk til det… Men hvad med den 26. jan.?

Anonym Anonym

Hey, den 26. jan. kan jeg også men ellers ser vi nu på fredag om det kan lade sig gøre… MVH. Mads

Anonym Anonym

hey, har hørt min søster om hun ville med i byen, og det ville hun gerne, så lad os bare mødes i aften. Mit nummer er 24625949, så kan du da skrive når du er der inde….
    MVH Ghita

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account