This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nina

Jeg har været afsted 5 gange, men har ik lært det endnu : lad vær med at tage for meget med, køb hellere når du er fremme. Har godt nok ik været i sydamerika, men i asien fortrød jeg bitterligt at jeg havde slæbt tøj og sager med hjemmefra. Det forhindrede mig så ikke i at gøre det igen da jeg rejste i Oz og Nz, men det er et råd i hvert fald 🙂 Leave your stuff at home.

comeawaywithme

Så vil eg lige sige at der ikke er lige så mange fede ting at købe i SA som i Asien, og slet ikke tøj og det er heller ikke lige så billigt som i Asien. Når det så er sagt vil jeg stadig anbefale dig til ike at slæbe for meget med. Jeg plejer at rejse med en 65 liters rygsæk, det er rigeligt. Det skal jo ikke være mere end du kan holde ud at slæbe på. Desuden er det mit indtryk at mange flyselskaber er begyndt at blive mere strenge med vægten og man kommer oftere til at betale for overvægt hvis man har mere end de 20 – 25 kg man som regel må have med.

Anonym 00pingo

Hej med jer alle sammen.
    Jeg er en 1.gangs solo rejsende, som skal afsted til det Sydamerikanske i Juli og arbejde som frivillig i ca. 7-8 mdr.
    Og nu er spørgsmålet så ved at nærme sig, om hvorvidt man skal ud og investre i en ny bagage-dims. Men i så fald er det jo relevant at vide, hvor meget man ca, skal have med. Derfor er jeg nysgerrig, om hvorvidt der er nogle, som har prøvet og rejse på den måde, og om der er nogle ting, som de har været særlig glade for de tog med?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account