This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej mig og min kærete tager til Bali i Juni. Ved ikke så meget om det, vi skal være dernede i knap en måned. Er der nogle der har nogle gode ideer og osv. til hvad man skal se, og hvad man kan lave.
    hvad med billige hoteller, finder man bare det dernede, eller er det en god ide at bestille hjemme fra. Også med henblik, med den første dag man kommer derned, og ikke fatter noget.

Anonym Andreas

Hej. Det kommer lidt an på hvad i vil.

I kan feks tage til Ubud. Det ligger inde i junglen og man har mulighed for at komme på river rafting, ride på elefanter og komme ned i en abeskov.

Ellers kan i tage til Lovina. Det er et meget stille område som ligger nord på. Der er ikke ret meget at lave udover at slappe af. Men i kan komme ud og se delfiner og snorkle. Vandet deroppe er helt fantasktisk.

Hvis der skal være lidt mere gang i den kan i tage til Sanur. Det er en by som ligger lige ud til vandet, med nogle lækre hoteller midt på stranden. Her kan i også komme ud og se delfiner, samt mulighed for at leje vandscooter eller tage ud og snorkle. Herfra kan i også komme på bådturer ud til andre øer.
    Sanur ligger ca. 15 min fra Kuta. Hovedbyen hvor der er masser af butikker samt restaurenter.

Stopper I i singapore på vejen derud??

Transport derude er meget nemt. Men kan leje private busser og blive kørt frem og tilbage for ingen penge.

Med hensyn til at booke hotel. prøv at tjekke http://www.asiarooms.com/indonesia og så vælg Bali. Her er det muligt at booke hoteller og det er rigtig billigt!!!

Hvis I har nogle spørgsmål eller andet, så kan i bare skrive til mig på andreas_ruk@hotmail.com

Anonym Martin

tak for hjælpen, allerede en stor hjælp, det kan være vi vender til bage med flere spørgsmål.

Anonym Martin

tak for hjælpen, allerede en stor hjælp, det kan være vi vender til bage med flere spørgsmål.

Anonym Anonym

Hej Som ovenstående skriver er Ubud og Lovina nogle gode bud. I kan også besøge nabo øen Lombook, ud fra den ligger nogle skønne små øer, Gilli øerne, her er det rent afslapning, ingen biler, blåt vand og god mad. Vi rejste også rundt en måned, og vi havde ikke problemer med at finde billige hoteller, og standarten er ret høj hvis man sammenligner med billige hoteller/hostels i Østen. Hvis i ankommer sent om aftenen kan i jo booke et hotel hjemmefra, da det jo ikke er lige det man gider rende rundt efter oven på en lang flyvetur.
    Rigtig god tur

Anonym Anonym
    Anonym Anonym

Hva med at Surfe, er der nogle der kender nogle gode skoler osv?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account