This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Prøv evt at kigge på flybilletter til Kuala Lumpur. Så kan du flyve fra KL til Bali med Air Asia. Det sparede jeg et tusinde på..
    Overnatninger på Bali koster fra 15-5.000kr så der noget til enhver pengepung.

Anonym Anonym

og du kan spise meget billigt fra 7.50kr og op efter i Kuta Beach.

Anonym fillelul

Hej med Jer

Er der nogen, som har nogle aktuelle priser på, hvad det koster at bo og spise på Bali i øjeblikket?

Og evt. et tip til, hvor man kan finde billige flybilletter dertil ;o)

Anonym Joel Morell Jørgensen

Hej.
    Jeg tager til bangkok d. 10. juni og var så heldig at finde en tur/retur for 2811. Dog flyver jeg fra hamburg for det er langt billigere end at flybe fra dk. Hvis man alligevel bor i jylland, koster det ikke meget mere end at tage til kastrup.
    Fandt billetten på http://www.momondo.dk -det er en søgemaskine der altid finder den billigeste afgang blandt alle flyslaskaber.

Fra bangkok, kan man derefter, flyve til Bali med Airasia. Det er et meget billigt flyselskab, og gav da heller ikke mere and 600,- tur/retur bangkok_bali inc alle skatter og afgifter.

Hald og lykke med rejsen.

Joel

Anonym Stine

Vi har lige købt billetter tur/retur fra hamborg til jakarta for 3200 kr. med Emerats. Fra jakarta kan du flyve til bali for ca 200 dkr med Airasia, så det er også en mulighed. Rejsen kan du finde på momondo – har lige tjekket og de er der stadig, så det er bare med at slå til 🙂

Rigtig god tur

Stine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account