This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lars bo testmann

Hej
    jeg skal en måned til Bali i juli og august, derfor vil jeg høre om der er nogle der har nogle tips omkring hvordan man nemmest og også billigst får nogle overnatninger.
    Jeg håber meget at der er nogle som ønsker at svare, da jeg er ret meget i tvivl om hvordan det bedst fungerer.
    mvh.

Anonym Claus

Nu kommer det an på, hvor på Bali, du skal hen.

Jeg vil anbefale dig, at lave lidt reserch først. Lån en guidebog om Bali på biblioteket og skriv ned, hvilke billige overnatningsmuligheder, der er. Når du så ankommer til øen, ser du værelset samtidigt får du også tjekket om, det er i orden. Måske møder du en eller anden i lufthavnen, som har samme udfordring som dig.

I mindre samfund som Lovina og Padang Bay, kan du nøjes med at gå rundt og spørge.

mvh
    Claus

Anonym C

Du kan faktisk bare finde en masse overnatningsmuligheder dernede på hostels.

Bali er rigtig billig at rejse rundt i. Ta forbi gili øerne, der er fantastisk 🙂

Var der sidste år.

Nyd det.

Anonym lars bo testmann

Okay. Tak:)
    Har fundet de byer jeg gerne vil overnatte i og har købt de første overnatninger i Seminyak. Udover der ville jeg gerne bo i Munduk, Ubud og Lovina. Er der andre byer I kan anbefale?

mvh

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account