Hejsa.
Med hensyn til billetter ville jeg undersøge thai eller singapore air da disse er de bedste flyselskaber efter min mening. Og bestiller man tidligt kan man få nogle gode priser. Hvis i flyver med disse selskaber vil i også have mulighed for stopover i Bangkok eller singapore som er 2 fede byer!
Med hensyn til Bali vil jeg også først og fremmest tage til Ubud. Det er en by der ligger midt inde i junglen. Her er der mulighed for at ride på elefanter, kommer på river rafting, se aber og balinesisk dans.
Herefter ville jeg tage til Lovina som ligger nordpå og har sort-strande som er kommet efter et vulkan-udbrud. Det er en stille by, så man tager derop for at slappe af og nyde vejret. De fleste hoteller ligger direkte ned til vandet. Her er det muligt at chartre en båd og så komme ud og snorkle.
Til sidst ville jeg tage til sanur som er en rigtig lækker strand. Samtidig ligger den ca. 15 min fra Kuta så hvis man vil derind er der også mulighed for det. Ellers er der også butikker og restaurenter i sanur.
Hvis i har lyst så kan i skrive til mig ang flere spørgsmål. Samtiig har jeg nogle rigtig gode og børnevenlige hoteller som jeg kan anbefale.
andreas_ruk@hotmail.com
Hilsen andreas