This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mynda

Jeg skal alene pige til Bali i Juli, og tænker at tilbringe et par dage til at starte med i Kuta da jeg ønsker lidt fest og farver:-)
    Kan nogle give et godt råd til et hotel/hostel der ligger godt centralt i forhold til bylivet, og måske gerne et sted hvor det er nemt at møde andre unge rejsende?

Hvad vil i mene budgettet for 2.5 uge på Bali skal være? Jeg vil gerne rejse rundt(også til Gili), feste lidt, tage på udflugter, og spise godt. Hoteller osv går jeg ikke så meget op i og vil bare have private standard rum…

På forhånd mange tak 🙂

Anonym HeidiZ

Vi havde 3 uger (hvoraf 4 dage i Kuala Lumpur og 2 dage Dubai) og,brugte incl fly fra Dk omkring 22.000kr for 2 personer. Vi var dog ikke lige til fest og farver, så det brugte vi ikke så mange penge på 🙂 Det er 4,5 år år siden vi var afsted.

Men tænker at omkring 10.000kr (+/-) er et ok udgangspunkt. Hotel og transport er jo for det meste det samme om du er 1 eller 2.

Synes ikke du skal snyde dig selv for et par dage i ubud. Det er godt nok ikke fest og farver. Men det er rigtig hyggeligt og meget Bali-agtigt.

Vi var på 2 heldagsture dernede, der gav vi 100 dollar pr dag (for 2). Der kom dog lidt entre + mad men det var rigtig fint. Der var kun os to med på turen.

Glæd dig, Bali er dejlig 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account