This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mortenhitz

Hejsa!

Vi er et par som leder en gode tip til steder at bo på Bali, vi ønsker at bo forholdsvis billig, dog stadig med mulighed for lidt luksus.
    Så hvis der nogle som kender gode steder, evt. bungalows eller andet, kunne vi godt tænke os at høre nemmere om det.

Og er det nødvendigt at bestille hjemmefra, eller kan det lade sig gøre at finde et sted at bo hvis man bare bestiller en flybillet tur/retur?

Med venlig hilsen

Morten og Kristina

Anonym chelita curiosa

Hej Morten & Kristina,
    nu skriver I godt nok ikke, hvor på Bali I skal hen, men min erfaring med at rejse på Bali er, at man kan få værelser skræddersyet til ens budget de fleste steder, uden at det er alt for dyrt at bo pænt.
    I Ubud er der et stort udvalg af bungalows og lignende, som kan fås til rimelige penge, det samme med Kuta og andre steder ud til vandet.
    Det er ikke nødvendigt at bestille hjemmefra – tag hellere derned, se det og udvælg lige det I vil have, så ved I også hvad I betaler for 🙂
    Mvh Iben.

Anonym mortenhitz

Vi har heller ikke bestemt os for et sted at bo endnu, men hvis du har gode råd må du også kan komme med dem 🙂 Hvad prisleje taler vi om ved f.eks leje af bungalows?

Anonym Ballegaard

Hej Morten

Jeg håber du får nogle gode tips til dit spørgsmål – jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men søger præcist det samme. Jeg/vi rejser til Bali i 2-3 uger i sept. og søger også nogle fede bungalows på stranden til priser man kan betale.
    Skulle du falde over “det helt rigtige”, så tøv endelig ikke med at give et hint :-).

oballegaard@hotmail.com

Anonym chelita curiosa

Så vidt jeg husker, så er bungalows i den dyre ende i retning af 200 DKK pr nat 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account