This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym contrynen

Er der nogen som har været der ?
    Kan det anbefales eller er der andre tips til hytter ved stranden i syd øst Thailand ?

Anonym Anonym

Jeg har været på Koh Chang en del gange og også tilbragt 3 uger i Bang Bao (jeg boede et sted der hedder “remark pussy” (spørg mig ikke hvorfor). Det er hytter der ligger lige til højre for molen i byen og er ejet af et ægtepar. Bang Bao er en meget lille fisker by hvor der er fuldstændig fredeligt. Der sker ikke meget men hvis man vil slappe af er det et super sted og lejer man en scooter er det jo ingen sag selv at tage ud og udforske øen. Fra Bang Bao kan man tage på dykkerture eller til de nærliggende øer Koh Wai, Koh Mak og Koh Rang. Hvis man er til lidt mere fest og farver kan jeg anbefale lonely beach der ligger ca. 10 kilometer fra Bang Bao.

Anonym Gustav

Jeg var 3 uger på Koh Chang i september-oktober 2007, og nød det afslappede liv, der er på øen. Vil lige sige, at jeg havde to uger på Lonely Beach, og der var absolut ikke gang i den! Så hvis du ikke har planer om at være der i højsæsonen, er White Sand Beach i hvert fald et mere oplagt sted, hvis du vil i byen! :).. Lonely Beach i højsæsonen er dog uden tvivl fantastisk.. Der er nogle fede steder.. Jeg boede i Sunshine Huts (eller noget i den stil).. 350 bath for en bungalow med terrasse ud over vandet.. Det var sværere at finde accomodation i White Sand..
    Læs mere om bl.a. backpacking og Thailand på http://www.gapyear.dk

Anonym ChellBabs

Hvis du tager til Lonely Beach på syd vest siden, vil jeg anbefale siam hut 😀 det er lækkert, lige på stranden og billigt 🙂 fra 290Baht pr nat… God tur 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account