This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym line5151

Hej alle
    Er der nogen af jer der har været i Guatemala med Bang Sprogrejser? Så vil jeg rigtig gerne høre hvordan det gik, da jeg regner med at tage afsted med dem til maj 🙂

Anonym Line Strøm

Hej (: Jeg skal også rejse med Bangs Sprogrejer til Guatemala, rejser dog i april og ikke maj. Kunne også rigtig godt tænke mig at høre hvordan andre synes de er 🙂

Anonym Majbritt P.

Hej I to 🙂
    Jeg rejste til Guatemala med Bang Sprogrejser i marts 2009 og kan varmt anbefale det.
    Jeg var rigtig glad for at gå på sprogskolen og det var utrolig spændende og lærerigt at bo hos en lokal familie.
    Jeg var også på 14 dages rundrejse, hvor vi besøgte en masse forskellige og smukke steder i landet, så I kan sagtens begynde at glæde jer 🙂 Rigtig god tur!

Anonym dennislarsen@mail.com

Har selv været afsted med bang. Havde en helt fantastik tur. Det eneste negative, er at det nok kunne gøres en del billigere.

Anonym Lina

Hej med jer!
    Jeg har rejst med Bang Sprogrejser og havde ligesom jer en fantastisk oplevelse. Jeg mener dog ikke det kan gøres billigere. Bang sørger for at at man får en lærer de ved er dygtig og passer til én, at man får en familie de kender, at man kan rejse med en gruppe, at man har adgang til privat læge og taxafirma, at man bliver forberedt godt hjemmefra og man har kontakt med dem under hele opholdet hvis man har brug for hjælp eller et godt råd. Alt dette er for mig at se et MUST hvis man rejser i Guatemala, hvilket jeg kun kan anbefale da det er et fantastisk land.
    Jeg kan kun anbefale jer at tage afsted.

Anonym Joachim

Køb et nem-rabat kort på http://www.nem-rabat.dk til 125 kr. for 1 år. Så får i 20 % på jeres bang sprogrejser. 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account