This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna pigen

Hej med jer.
    Jeg rejser snart til bangkok, for første gang, hvor jeg planlægger at blive ca. 3 dage.
    I den forbindelse søger jeg et hotel og vil derfor gerne have nogle gode råd fra jer.

Skal man vælge et hotel nær Khaosan Road eller ved floden? Hvad er bedst?

Jeg har ikke de store krav udover følgende:

– Eget bad/toilet
    – Mulighed for accondition
    – Gerne, men ikke et must, i gåafstand fra de fleste seværdigheder
    – Evt. Pool kunne være lækkert.

Kan I mon anbefale nogle hoteller?

Anonym holsterboy

Hep hey.. Smutter selv til bangkok på torsdag for 3. gang..
    Drengene og jeg elsker at bo ved og omkring Khao san road, det gjorde vi sidst.. Der er altid gang i den, så hvis det er fest og glade mennesker er det perfekt.. Det skal siges at hvis du bor på Khao san road er det lidt dyre end, hvis du tager en af side gaderne.. Men ikke meget, der er nogle hoteller som har pool’s bla. Hotel DD, som vi boede på, ikke stor pool men meget rart i varmen..
    Det er super nemt at komme rundt med taxi og tuktuk og koster ikke særligt meget, og bangkok er en stor by så det er ikke alt der kan betale sig at gå til (udover hvis man selvfølgelige vil mange kilometer om dagen)

Holst

Anonym holsterboy

Ja hej igen..

Sawasdee House som ligger meget tæt på Khao San Road var vi super tilfredse med.. Den har totalt døgn åbent med restaurant og bar.. Dog ingen pool.. Men det et nice sted og bo.. 😀

Holst

Anonym Anna pigen

Hej Holst,

Mange tak for dine indlæg.

Hvis man nu ønsker sin nattesøvn, så er det måske ikke ligefrem Khao San Road man skal vælge at bo på? 🙂

Anonym holsterboy

Hey

Jeg husker det ikke for være slemt, at bo på Khao san.. Men måske var jeg for fuld, hehe..

Men Sawasdee House er stille og roligt og ligger tæt på.. Der kan man i hvert fald godt få sin søvn.. 😀
    Vi vælger at bo der igen for der var chill tid og bylivet lige rundt om hjørnet.. 😀

Anonym Annette

Villa Cha Cha lige ved Khao San road. Rene pæne værelser, god mad og hyggelig lille pool. Det ligger lidt gemt væk fra gaden, så ikke meget støj. Boede der et par dage sidste vinter med vores 2 drenge på dengang 2 og 5 år og det var et hit! Kan varmt anbefales! Tjek deres hjemmeside.

Anonym Annette

Villa Cha Cha lige ved Khao San road. Rene pæne værelser, god mad og hyggelig lille pool. Det ligger lidt gemt væk fra gaden, så ikke meget støj. Boede der et par dage sidste vinter med vores 2 drenge på dengang 2 og 5 år og det var et hit! Kan varmt anbefales! Tjek deres hjemmeside.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account