This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym iver79

Hej

Er der nogen der er i Bangkok pt eller har været der for nylig, der kan fortælle lidt om hvordan det er på og omkring Khao San. Er området også berørt eller hvordan er situationen?

Morten

Anonym Jannie

Jeg følger lige med her…
    Min kæreste og jeg flyver til Thailand/Malaysia om 5 ugers tid… lander i Bangkok d. 24. juni og havde planlagt tre dage der, inden vi skal videre til chiang mai – og til sidst syd på og videre til malaysia/Borneo…

Lige nu følger vi situationen i spænding… men foreløbig regner vi med, at vi nok bare mellemlander i Bangkok og tager direkte videre… med mindre situationen ændrer sig meget (til det bedre/normale), tør vi ikke være der…

MVH Jannie

Anonym Anonym

Hej igen

Jeg vender lige selv tilbage med et svar til jer der følger..:) Jeg kan se på Twitter og andre blogs at Khao San som sådan ikke direkte er berørt af uroen. Der er roligt i området, men der er næsten ingen mennesker og strømmen har også været afbrudt derovre. Sælgerne er der stadig og prøver at få det bedste ud af det, men i og med at der ingen backpackere er, er det noget tamt, så jeg ved ikke om det er så fedt at være der. Umiddelbart tror jeg at det er mere behageligt at komme væk fra Bangkok og så opleve den del af Thailand der ikke er så hårdt ramt (sydlige).

VH
    Morten

Anonym Rikke&Kasper

Det er også den konklusion, vi er nået frem til. Vi har bestilt flybilletter til Phuket, så vi skal videre (næsten) med det samme, når vi er landet i Bangkok. Vi skal være afsted i 3 måneder, så jeg håber at situationen har ændret sig så meget at vi kan være et par dage i Bangkok, når vi vender tilbage sidst på sommeren 🙂

Gad vide, hvor længe det skal vare ved dernede..?? 😐

Anonym Sine

Jeg følger også lige med… Rejser til Bankok Mandag den 24. maj og har planlagt rundrejse i Thailand i en mdr!
    Håber der nogen der gider at bruge lidt tid på at svare tilbage:-)
    MVH Sine

Anonym Rikke&Kasper

Heej 🙂

Jeg tilslutter mig jer: Jeg følger også lige med. Min kæreste og jeg lander i Bangkok den 3. juni og skulle have tilbragt en lille uges tid her, men vi har valgt at rejse videre med det samme.

Jeg har det lidt sådan, at jeg på ingen måde har lyst til at være i en by, hvor der bliver skudt på åben gade. Indtil videre er det stort set kun civile, der er blevet dræbt og man ved ikke, hvornår man pludselig havner i et eller andet. Jeg vil slet ikke kunne holde ud at være der eller slappe af og nyde min ferie, når situationen lige nu er som den er. Selvfølgelig kan tingene ændre sig, men der er virkelig ingen grund til at tage chaner.. 🙂

Mvh Rikke

Anonym B-Brown

Hej Folks i denne tråd. Min kæreste og jeg skl afsted på en tur på et tidspunkt, skal lige have sparet penge nok sammen. 🙂 Men hvor meget regner I ca. med at skulle bruge? her tænker jeg mest på Jannie, men self. også Jer andre. Vil gerne være i Thailand, malaysia, borneo og evt. cambodja mm.
    jeg syntes det er lidt svært at bedømme, da jeg går ud fra den billigste og mest frie, er kun at købe en flybillet og så tage resten som det kommer…

mange hilsner Benedikte

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account