Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3534066 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Tulle25

Hej. Jeg og en veninde ankommer til Bangkok i midten af juli, men har, som situationen er nu, ikke lyst til at tage ind til byen.
      Er der nogen der har et godt forslag til hvor man ellers kan tage til direkte fra lufthavnen? Gerne ikke for langt væk, da vi jo ankommer efter en lang rejse.

Rikke&Kasper

Vi stod i samme situation – dog ankommer vi bare allerede den 3. juni. Vi har været nødsaget til at ændre rejserute, så vi skal flyve direkte videre til Phuket, når vi er landet i Bangkok. Det er noget af en tur, men sådan må det være. Ellers havde vi også kig på Hua Hin, som man kan komme til med tog eller bus (har jeg fået af vide) 🙂

God tur.. 🙂

Tulle25

Skal ti Hua Hin i november regner jeg med, leder efter noget der er lidt tættere på, da jeg allerede efter 14 dage skal være i Indien… Men gode forslag ellers:-)

DanielJohansen

Du er vel næsten nød til at flyve hvis dit indlæg skal forstås som om du slet ikke vil ind til Bangkok.

Alternativt til Phuket kunne du taget til Surat Thani og ud til Ko Samui eller Ko Phangan. Der er rigtig gode togforbindelser når du igen skal med nord, hele vejen op til Chiang Mai faktisk. Chang Mai kan du selvfølgelig også flyve til men det er så bare i modsat retning af Hua Hin.. Krabi kan du også flyve til, men der vidst omtrent lige så langt væk som Phuket. Håber du finder en løsning:)

Kirsten

Hej
              Der er jo også den mulighed at tage den lidt med ro og se hvordan tingene udvikler sig. Jeg har rejst i østen flere gange, og hver gang har der været uro det ene eller andet sted. Vær opmærksom på at tingene hurtigt udvikler sig, og falder til ro igen i disse områder. Jeg skal selv afsted den 21 juni, og forventer tingene er faldet til ro inden da.

Ida

Jeg ville nok flyve til Koh Samui… Og så kan du sejle tilbage til fastlandet når du skal tilbage 🙂
                Ellers kan du tage til Chiang Mai, men det kommer meget an på hvad du er til..
                Chiang Mai er helt fantastisk, men uden strand…
                Koh Samui er mest strand 😉

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account