This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss_Sine

Hvilken måde anbefaler I at komme fra Bangkok til Cambodia på? Er det muligt at komme fra bangkok til Siem Reap. har hørt at busturen skulle være forfærdelig? Bør man tage et fly?

Mvh. Sine

Anonym Søren

Hej Sine…
    Busturen er temmelig lang, og busserne pungterer af og til, men det er ikke så dyrt så vidt jeg husker.
    Jeg tog selv bussen, dog den modsatte vej og var fint tilfreds, mener der kører små vans fra Bangkok til den Cambodianske grænse – mvh. Søren

Anonym Pernille

Jeg tog busturen, og den varede fra 05.15 til 22.00……det var da til at holde ud og kostede vist 13 dollars…. men hvis jeg skulle gøre det igen, ville jeg flyve til Phnom Pehn,og så tage bussen derfra, det tog ca. 6 timer… En god lejlighed til lige at se killing fields også. Tjek evt. http://www.airasia.com

Anonym Anonym

Busturen er en oplevelse!!! Den var lang, hård og ja forfærdelig, men samtidig en af de største oplevelser på min rejse. Hvis du har en smule tålmodighed og gerne vil se lidt af cambodia så tag bussen og oplev landet…

Anonym Amelie

Hej Sine

Jeg fløj fra Siem Reap til Bangkok i sommers. Det er nogle fine fly man flyver med, og jeg gav vist ca. 1000kr for billetten (kan ikke helt huske den nøjagtige pris 🙂 ).
    Det er let, turen tager ikke lang tid og man slipper for bøvlet med busser.

Mvh

Amelie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account