This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MaFri

Hej derude.

Jeg vil høre om der er nogen der kender til nogle billige flybilletter fra Kbh til Bangkok? Fra. ca. 2 juni 2012 til midt i December 2012.

Jeg har kigget rundt på forskellige hjemmesider og den billigste pris jeg kan finde frem til er omkring de 5000.

Er det en god ide at bestille nu, eller skal jeg vente?

Mvh Maria

Anonym thomas

Hej.
    Hvis det skal være direkte finder du det nok ikke meget billigere, med en mellemlanding burde du kunne finde noget til ca 4000.-
    Prøv med lidt forskellige datoer, det er tit billigst i hverdagene, frem for weekend..
    vh

Anonym MaFri

Jeg synes jeg har søgt alle de stedet jeg kender til, også med mellemlanding. Er der nogle bestemte selskaber du kender til?

Mvh

Anonym Anonym

en hurtig søgning viser du kan flyve med Emirates, super fly og service!, med en mellemlanding i Dubai til 4200.-
    ud d. 5 juni, hjem 18 dec.

Anonym Anonym

Tak for hjælpen. Kan se jeg har skrevet d. 2 juni, men mener den 2 juli. Da jeg først er færdig med min eksamen der. Det kan nemlig gøres billigere, hvis man har mulighed for at rejse i juni.

Mvh Maria

Anonym Brit Sehested Nissen

Prøv at søg på skyscanner.dk 🙂

Anonym blackadder

Hej,

Thailand har 2 eller 3 årstider alt efter, hvor i landet du er. Varmt, varmere og varmest. Den store forskel er måske ikke hvor mange grader der er, men hvor fugtigt det er og hvor meget du så sveder og føler det varmt.

Vær forberedt på at I Bangkok bliver du stegt i april og skal gå med vaders i oktober.

Regntiden i Thailand starter normalt omkring starten af. maj og slutter i slutningen af oktober/begyndelsen af november med september som den vådeste. Specielt oplever det nordlige og nordøstlige Thailand store mængder regn hvert år i september.

I regntiden ville jeg ikke selv tage til Phuket, men mine erfaringer siger at der rimeligt godt vejr på Samui i den tid. Dvs. sol næsten hver dag.

det nordøstlige Thailand kan du opleve heldagsregn i regntiden, mens det i Bangkok og f.eks. Koh Samui som oftest er byger af op til en time der kommer. På Samui ofte om eftermiddagen ved 14 tiden, hen under aften eller om natten. Bangkok samme tendens: Midt på eftermiddagen, ved 18 tiden eller ved nattetid. Men ikke hver dag. Heldagsregn er sjældent i Bangkok.

Så ser du meget billige rejser, specielt til Phuket, så kan det skyldes regntiden.

Tommelfingerregel:
    November – maj er vejret bedst på Phuket
    Maj – oktober er bedst på Samui

Eller sagt lidt bredere:

Det er forskellen på øst og vest siden af fastlandet på den sydlige tange. Forskellen er nordøst og sydvest monsumen, der rammer de 2 øer på forskellige årstider.

God fornøjelse og god tur!

Anonym Anonym

Mange tak for dit fine svar. Jeg skal lave frivilligt arbejde i Bangkok de første 4 måneder, og derefter 2 måneders rundrejse, hvor mig og en veninde tager det som det kommer, og ser hvor langt vores penge rækker.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account