This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tanjahnielsen

Hejsa.. hvordan er vejret disse steder i okt. og hvad er bedst og se og opleve disse steder, kan man ride på elefanter på koh samui?
    Tænker at tage dykkercerti. på Koh tao.. er det okay der? også at tage det i okt mdr…

Anonym klaus

koh tao er et godt sted st dykke jeg kan ikke huske hvordan vejret er,men prøv at cheke big fish div´´s hjemme side eller same-same. com der er hvist et link til dem der er lidt elefant trek på koh samui

Anonym Jako

Koh tao skulle være et fedt dykker sted!

Anonym mikkel

Du bliver skuffet over at ride på elefanter på koh samui, ren sommerland syd!!! Hvis du har tid, så skal du op nordpå ellers ville jeg droppe det…

Men hvis du er tilfreds med at sidde i en kurv ovenpå en elefant i 10 min så er koh samui fint nok.

Anonym Shyn

Har selv taget PADIs Rescue Diver course der for omtrent 2 maaneder siden, og kan anbefale BANs Diving Resort, cool instruktoerer, og dejlig chill bar og billige og paene rene vaerelser hvis du er paa et dykkerkursus.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account