This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Philip_2200

Hej!
    Skal fra Bangkok til Chumphon med tog den 27 juni, om aftenen, men kan ik finde noget info om man kan booke over nettet eller om det overhovedet er nødvendigt….nogen der kan hjælpe?

Vh Philip

Anonym Philip_2200

Ok tak…men er der så ingen risiko for at 1. og 2. klasse er fyldt når vi køber dagen før vi skal med toget?

Anonym the dreamer

Der køre busser hele tiden hvis det er.. Der er altid nogen der skal syd på, så hvad jeg har oplevet skulle det ik være noget problem..

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Jeg tog selv turen til Chumphon med tog og jeg bestilte samme dag, hvor jeg tog toget om aftenen.

Køb billetten direkte på stationen. Det er det billigste. Der er turistkontorer med engelsksproget personale som står klar til at hjælpe dig.

Anonym Anonym

hej…
    det er bestemt ik nødvendigt og booke noget i thailand.
    Det er det nemmeste land og rejse rundt i, der er så mange steder hvor der er små butikker der sælger rejser, især inde på koa san road( backpacker mekka) det koster ca 50 kr.

god tur

Anonym Magnus

Togbilletterne bliver tit udsolgt i højsæsonen, så jeg ville købe dem i forvejen. Du betaler lidt ekstra ved at købebilletterne hos et rejsebureau, men turen hen til togstationen kan nemt koste det samme som diferencen og i Bangkoks kaotiske trafik tager det lang tid at komme derhen og tilbage. Priser ved køb på stationen finder du her: http://www.railway.co.th/English/FareRate.asp

Anonym Philip_2200

okay….tror så jeg satser på at købe hjemmefra, nogen der kendet et sted på nettet hvor jeg kan købe dem online??

Anonym Gæst

Hej Philip

Jeg har rejst meget (også med tog) i Thailand. Jeg har aldrig prøvet at der har været udsolgt. Dog har jeg prøvet at der kun har været pladser på 3.klasse. Det er ikke det sjoveste, når man rejser om natten og helst vil ligge ned, men tilgængæld er den oplevelse, med at rejse med andre thaier og sidde som den eneste tourist, en du ikke finder andre steder.

Jeg vil råde dig til at vente med at bestille billetter. Der er ingen grund til at blive snydt allerede inden du tager afsted ved at betale overpris hjemmefra.
    Der ligger små touristkontorer over alt i bangkok og de er behjælpelige med alt.

Go tur , ville ønske det var mig, som skulle afsted igen!

Anonym Philip_2200

Tak for hjælpen alle…kunne dog ik dy mig og bestilte alligevel over nettet. God sommer til alle

Anonym tine surel

Jeg oplevede så derimod at toget var totalt booket to uger frem da vi ville med tog den samme strækning og igen da vi ville med toget videre til malaysia, så det afhænger meget af hvornår det er (da vi rejste havde de lige fået ferie i thailand). Men som ovenstående nævnt så går der masser af busser og de er helt okey at rejse med 🙂

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account