This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thaysen

Koh Samet, ca 200 km fra Bangkok, er også en mulighed…

Anonym MEJNERTZ

Hej min makker og jeg sidder paa et hotel i bangkok.
    Vi vil gerne videre til noget strand halloej herfra helst i naerheden til at starte med, er der nogen der har nogen forslag til hvad man kunne goere herfra (spoergsmaals tegn)
    Mvh Benjamin og Michael

Anonym Thomas

Hvor lang tid har I?

Vi tog til Hua Hin i privat taxa. Det er okay, men forvent ikke, at det er ligesom de thailandske øer.

Anonym Henrik

Hej
    Vil også slå et slag for Hua Hin, i bus tager det ca 2-3 timer derned. Der er et rigtig godt aftenmarked, et par gode turist attraktioner omkring byen, et udemærket natteliv, tager i 1-2 km nord for byen er stranden rigtig god!-dog ikke så god som ex Phi Phi som Thomas også skriver.
    Vh

Anonym Tine

Koh Chang skulle være rigtig godt og ikke så turistet igen 🙂
    Har aldrig været der, men har kun hørt godt om det!

Anonym Anonym

Hej Tusind tak for de lynhurtige svar, vi har 15dage nu, det er ikke saa laenge, men vi har besluttet at proeve lidt forskelligt af hvad i naevner, alt hvad vi kan naa. Vi er lige landet i Pattaya idag, vi tog en minibus ind til en stoerre bus terminal i Bk og kunne koere til Pattaya for 180b. Vi har haft en god dag her, men tager videre til Koh Samet imorgen, glaeder os til at se noget flot natur og strand!
    Tak for hjaelpen Mvh

Anonym MEJNERTZ

Vi nåede Koh Samet i 5 dage derefter og tog videre til Koh Chang, klart den bedste korte ferie jeg har været på ever! tusind tak for de gode og hurtige råd Thomas Henrik Tine og Thaysen!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account