Jeg har været i Thailand et par gange… og har både været i Krabi og Phuket… og begge steder er nok, hvad man vil kalde “turist-helveder”.
Det mest afslappende sted, jeg har været i Thailand er nok Cha-Am, der ligger lige nord for Hua Hin…. der er stille og roligt…. vi boede på et hotel med stor swimmingpool lige på stranden…. og der var faktisk ingen mennesker på stranden…
Syd på er Phi Phi min absolutte favorit…. nogle vil mene, at det bestemt også er et “turist-helvede”… men i mine øjne på en helt anden måde end Phuket og Krabi…. og så er der sååå smukt. Har været der to gange – og bestemt ikke for sidste gang.
Har ikke været på Koh Samui eller Koh Tao… men min bror og svigerinde har været på Koh Samui og de sagde, at det var det værste sted i Thailand, de havde været.
Min mors mand har været i Thailand over 10 gange… og hans elsker Koh Lanta…. han siger, at det er meget mere afslappet end de andre øer.
Hvilket tidspunkt er året skal I afsted? For vejrmæssigt er Phuket/Krabi/Phi Phi og Sumui/Koh Tao jo ikke det samme – afhænger af tidspunkt på året.
Hvor mange dage/uger har I?