This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MikkelsenOnAdventures

Hej:-)

Hvad er jeres bedste anbefaldninger? Altså vi flyver fra Saigon og skal vælge enten lande i Krabi, Hat Yai eller Phuket. Ud fra de tre steder, hvad skal vi vælge og hvad er muligheder omkring de 3 steder? Alt svar vil hjælpe, mange tak på forhånd.

Hilsen

Kim

Anonym jacob

Land i krabi eller phuket, og tag bussen op til surat thani, derefter hopper i på båden til koh tao, abselut den fedeste og mest afslappede ferie ø i thailand.
    dykker mekka, og er man ikke til dykning kan man glæde sig over næsten tomme strande hele dagen, og som en lille bonus laver de den bedste vestlige mad og den bedste Thai turistmad jeg har fået i thailand ( eneste sted i thailand med god pizza )

Var et helt å ri thailand sidste år og underviste, så har været næsten alle steder.

ha en fed tur

Anonym sannege

Jeg var i Ao Nang i Krabi i sommerferien, og jeg synes det virkede som et sydeuropæisk turist-helvede, med en stor mængde påtrængende ladyboys oveni. Jeg var i hvert fald ikke imponeret! Jeg har hørt, at Phuket kun er værre..
    Men jeg har også hørt, at Koh tao er the place to go hvis man vil til Thailand, men jeg har desværre aldrig selv været der.

Tak for besvarelse. Hvad med koh samui?

Anonym MissAdventure

Jeg har været i Thailand et par gange… og har både været i Krabi og Phuket… og begge steder er nok, hvad man vil kalde “turist-helveder”.
    Det mest afslappende sted, jeg har været i Thailand er nok Cha-Am, der ligger lige nord for Hua Hin…. der er stille og roligt…. vi boede på et hotel med stor swimmingpool lige på stranden…. og der var faktisk ingen mennesker på stranden…

Syd på er Phi Phi min absolutte favorit…. nogle vil mene, at det bestemt også er et “turist-helvede”… men i mine øjne på en helt anden måde end Phuket og Krabi…. og så er der sååå smukt. Har været der to gange – og bestemt ikke for sidste gang.

Har ikke været på Koh Samui eller Koh Tao… men min bror og svigerinde har været på Koh Samui og de sagde, at det var det værste sted i Thailand, de havde været.

Min mors mand har været i Thailand over 10 gange… og hans elsker Koh Lanta…. han siger, at det er meget mere afslappet end de andre øer.

Hvilket tidspunkt er året skal I afsted? For vejrmæssigt er Phuket/Krabi/Phi Phi og Sumui/Koh Tao jo ikke det samme – afhænger af tidspunkt på året.

Hvor mange dage/uger har I?

Vi skal være der 1 uge, omkring starten af marts, d. 4 for være præcis. Hvad er bedst?

Anonym PMadsen

Relax Beach på Koh Phi Phi kan anbefales, hvis I er til snorkling og afslapning.

Anonym PMadsen
    Anonym Annette

Kan så absolut anbefale koh Lanta. Land i kriabi, tag enten båd eller minivan til koh Lanta. Specielt på long Beach er der rigtig mange fede steder . Et afslappet men fed atmosfære… Mange små sjove steder… Søg i nærheden af : somewher Else, ld bungalow eller funky fish… Så lander i det rigtige sted😀

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account