Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3525263 bbp-reply-position-3 odd topic-author post-3525265 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Pernille

Enig, eller Pulau Tioman, den er større men ikke mindre smuk (kåret til en af verdens 10 smukkeste)….. Hvis det skal være Thailand og i kortere tid vil jeg sige en af øerne på vestkysten…. Men ikke Phuket…. Koh Tao er ikke så smuk som Phi Phi, men der er en dejlig stemning….

Thomas

De 2 strande Thong Nai Pan Noi og Thong Nai Pan Yai (i gåafstand) på Koh Phangan er heller ikke helt skæve. Ingen vild larm, men hver strand har dog et par hyggelige barer.

Og så kender jeg en DRØMME strand i Vietnam, men den holder jeg for mig selv 🙂

tanjahnielsen

Hvor er det – den mest drømmeagtige strand med de lækreste vand…

Trine

Perhentian Islands i Malaysia! – særligt den lille strand på den lille ø. DET er paradis:)

Jeanette

Jeg vil helt klart anbefale Railay Beach, dette er nærmest en oase eller Phi Phi. Tjek denne side om Railay. http://www.railay.com/railay/intro/intro.shtml

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account