This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Tog open water på koh tao i 2004 – 4 dage, pris 1275 kr, har nylig set at prisen er steget til 9500 TB / 1425 kr. Der er ca 34 dykkerudbyder på 21 km2 paradis ø. Undervisning foregår på stort set alle sprog.
    God tur

Anonym none

Har hørt at Phuket, Koh Samui, Koh Panang og Koh Tao er de bedste og mest anerkendte steder i Thailand at tage certifikatet, men jeg vil gerne høre det fra jer!!! Hvor synes I det er bedst at tage? Og en anden ting – hvor mange dage skal man tage det på? Har hørt 10 dage skulle være passende?..
    Hilsen Katrine

Anonym rmk

Man tager ca 5 dages kursus på koh tao men hvis man har 10 dage skulle det være perfekt. Koh Tao er nok det bedste sted…Man kan osse tage det på phi phi på den anden side, men jeg ved ikke hvor godt det er nu her efter tzunamien. Men det er helt sikkert at stemningen og folket på Koh Tao er fedest. For ikke at tale om priserne. Jeg holdte nytår på Koph Tao sidste år og jeg kommmer tilbage så snart jeg kan komme til det.
    Igen god tur

comeawaywithme

Det skulle stadig være helt fint på Phi Phi efter tsunamien. Og priserne skulle være de samme som på Koh Tao. Jeg er personligt meget mere til stemningen på Phi PHi, men det er jo en smagssag. Synes Koh Tao er for turistet. Og strandene på Phi Phi er mere lækre. Også efter tsunamien, var der selv i august…

God tur.

Anonym rmk

comeawaywithme-
    Det er skægt du siger det… grunden til at jeg bedre kan lide Koh Tao er at der ikke er så touristet som på Phi Phi…men ja det er jo nok en smagssag. Der er jo osse stor forskel på øst- og vestsiden… 😉 August er jo osse low season…

Anonym Rikke

Hvad koster et almenligt dyk på Koh tao?

Anonym Stinecira

Hejj… Har overvejet længe at tage til Phuket og tage dykkercertifikat, og her er det så at mit spørgsmål er, om man får udleveret et certifikat, efter man har bestået, og om det er et godkendt certifikat, efter de regler der er omkring det!???

Anonym Simon 85

Indonesien har en langt bedre sigtbarhed, og for 1500kr kan du tage et helt certifikat der.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account