This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jacoblorenzen

Hvor er de bedste/mest uberørte/”the beach” agtige, uden der vælter rundt med folk” i thailand, indonesien, og malaysia ifølge jer? (og egentlig hele asien). Og det gør ikke noget at man skal vade lidt for at komme til dem..

mvh Jacob.

Anonym Cascos

Hej 🙂 Koh Samui, Koh Phangan og Koh Tao i den Thailandske golf skulle være helt fantastiske (skal selv derned den 8-22 nov) Det skulle efter sigende være en rigtig Bounty-strand med masser af kokos palmer, hvide sandstrande mv.

Du skal dog nok undgå Koh Phangan lige omkring fuldmåne…det er der der er den berømte fuldmånefest hvor 10.000 unge backpackere mødes og fester hjernen ud, men det er kun på den nordlige del af øen.

Anonym Cascos

Ps. kan fortælle at fuldmånefesterne bliver holde den 16 nov og 16 dec hvis du vil undgå dem 🙂

Anonym rmk

Har hørt at strandene/øerne i cambodia ved grænsen til thaialnd skulle være blandt de bedste i verden…men jeg ved ikke med sikkerhed. Cambodia er jo ikke så over touristet som thailand kan man sige.

Anonym Anonym

Koh Samui, Koh Phangan og Koh Tao er bestemt ikke uroerte og isaer K Samui er pakket med charter turister.

Sinoukeville i Cambodia er dejlig og very chill out og strandene er absolut ikke overrendt af turister. Men det er ikke den bedste strand jeg har set.

Paa min rejse i Asien har Long Beach paa Perhentian Island i Malaysia vaeret den absolutte smukkeste strand med krystal klart vand og ualmindelig smuk snorkeling. Men igen har du ikke stranden for dig selv, men antallet af vaerelser paa stranden goer at du ikke behoever at laegge skulder om skulder.

Jeg tror desvaerre at alle de smukke uberoerte strand forlaengst er overtaget af turisterne!!!

Anonym jacoblorenzen

klart.. jeg skal også til perhentian island. så det vil jeg da glæde mig til.!.

Anonym Anonym

Hej Jacob… ja det kan du roligt goere. Men husk at tage rigeligt med penge med. Ingen haeve muligheder. Tag ogsaa sprut og oel med. Er dyrt paa oen…
    Paa mange restauranter er de ligeglade med at man medbringer en flaske bare man koeber sodavand der!!!

Anonym ulvaren

Hej derude

Koh Chang, kunne også være en mulighed, der var ikke mange for 5 år siden. Syd Phuket ligger der også mange små øer hvor der ikke kommer mange.
    Perhentian island i Malaysia er også et godt bud. Ud for Kota kinabalu på Borneo ligger der også nogle øer der er værd at besøge.

Anonym Ulrich

Perhentian Islands, Ko Tau, Visse steder i Krabi

Der er nogle fede stede nær cebu på filipinerne, og shianoukville, kan anbefales.

Penang og lang kawi, er der nogle små øer som er ret seje, det er en national park, apropos det er der de optager Robinson.

Anonym Anonym

på Koh Phangan er der en strand der hedder bottle beach. man kan bo i nogle hyggelige bungalows, og man kan kun komme dertil med båd, så der er ikke overrendt. den beste strand jeg nogensinde har været på…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account