This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
19. oktober 2005 kl. 10:10 #3503003
jacoblorenzen
Hvor er de bedste/mest uberørte/”the beach” agtige, uden der vælter rundt med folk” i thailand, indonesien, og malaysia ifølge jer? (og egentlig hele asien). Og det gør ikke noget at man skal vade lidt for at komme til dem..
mvh Jacob.
22. oktober 2005 kl. 10:14 #3503013Cascos
Hej 🙂 Koh Samui, Koh Phangan og Koh Tao i den Thailandske golf skulle være helt fantastiske (skal selv derned den 8-22 nov) Det skulle efter sigende være en rigtig Bounty-strand med masser af kokos palmer, hvide sandstrande mv.
Du skal dog nok undgå Koh Phangan lige omkring fuldmåne…det er der der er den berømte fuldmånefest hvor 10.000 unge backpackere mødes og fester hjernen ud, men det er kun på den nordlige del af øen.
22. oktober 2005 kl. 10:16 #3503014Cascos
Ps. kan fortælle at fuldmånefesterne bliver holde den 16 nov og 16 dec hvis du vil undgå dem 🙂
23. oktober 2005 kl. 3:28 #3503020rmk
Har hørt at strandene/øerne i cambodia ved grænsen til thaialnd skulle være blandt de bedste i verden…men jeg ved ikke med sikkerhed. Cambodia er jo ikke så over touristet som thailand kan man sige.
25. oktober 2005 kl. 3:24 #3503031Anonym
Koh Samui, Koh Phangan og Koh Tao er bestemt ikke uroerte og isaer K Samui er pakket med charter turister.
Sinoukeville i Cambodia er dejlig og very chill out og strandene er absolut ikke overrendt af turister. Men det er ikke den bedste strand jeg har set.
Paa min rejse i Asien har Long Beach paa Perhentian Island i Malaysia vaeret den absolutte smukkeste strand med krystal klart vand og ualmindelig smuk snorkeling. Men igen har du ikke stranden for dig selv, men antallet af vaerelser paa stranden goer at du ikke behoever at laegge skulder om skulder.
Jeg tror desvaerre at alle de smukke uberoerte strand forlaengst er overtaget af turisterne!!!
25. oktober 2005 kl. 7:04 #3503037jacoblorenzen
klart.. jeg skal også til perhentian island. så det vil jeg da glæde mig til.!.
28. oktober 2005 kl. 1:22 #3503057Anonym
Hej Jacob… ja det kan du roligt goere. Men husk at tage rigeligt med penge med. Ingen haeve muligheder. Tag ogsaa sprut og oel med. Er dyrt paa oen…
Paa mange restauranter er de ligeglade med at man medbringer en flaske bare man koeber sodavand der!!!14. november 2005 kl. 10:17 #3503133ulvaren
Hej derude
Koh Chang, kunne også være en mulighed, der var ikke mange for 5 år siden. Syd Phuket ligger der også mange små øer hvor der ikke kommer mange.
Perhentian island i Malaysia er også et godt bud. Ud for Kota kinabalu på Borneo ligger der også nogle øer der er værd at besøge.10. december 2005 kl. 11:22 #3503373Ulrich
Perhentian Islands, Ko Tau, Visse steder i Krabi
Der er nogle fede stede nær cebu på filipinerne, og shianoukville, kan anbefales.
Penang og lang kawi, er der nogle små øer som er ret seje, det er en national park, apropos det er der de optager Robinson.
9. april 2006 kl. 10:00 #3504250Anonym
på Koh Phangan er der en strand der hedder bottle beach. man kan bo i nogle hyggelige bungalows, og man kan kun komme dertil med båd, så der er ikke overrendt. den beste strand jeg nogensinde har været på…
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.