This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia86

Min veninde og jeg overvejer en kort tur (7 nætter) til Goa i slutningen af februar og vil i den forbindelse meget gerne høre fra andre rejsende, som har været der, og evt. kan anbefale en lækker strand?

Vi er ude efter masser af afslapning, hvidt sand og lækkert vand (= uden for meget understrøm). Derudover vil vi meget gerne på nogle dagsudflugter, fx sejltur og se delfiner, markeder, templer/kirker, landsbyer, dyreliv osv. Vi har ikke behov for en masse natteliv – bare der er nogle gode og billige restauranter.

Vi har selv overvejet Palolem, Calangute, Anjuna eller Colva. Er der nogen, som har erfaring med disse steder? Eller er der endnu bedre strande, som vi har overset?

Desuden vil vi meget gerne vide lidt om prisniveauet. I Indien er det jo generelt meget billigt, men vi forestiller os, at det nok er dyrere i Goa. Hvor meget skal vi regne med at bruge dagligt til mad/drikke?

Anonym Jacob

i finder de bedste og mest fredelige strande i det sydlige goa, lange hvide palme strande osv.
    markeder er der mange af, men i bør ikke misse aften markedet i anjuna.

ja goa er lidt dyere end resten af indien, men stadig ekstremt billigt. vi spiste 5 mennesker, 3 retter, med drikkevarer, smøger drinks for 120 kr, på en rigtig lækker restaurant.

må indrømme jeg blev dybt skuffet over spisestederne langs baga beach. mit generelle r¨r er at holde jer fra turist stederne når i skal spise, og istedet tage de små hyggelige steder.
    spørg evt de andre turister.

ved godt i ikke er så meget til fest på turen, men når i nu alligevel er i goa, så tag ud til en enkelt strandfest, bare husk at de starter tidligt, og slutter senest kl 2. har oplevet politiet komme og kappe strømkablerne til generatoren fordi festen ikke sluttede kl 2.

håber i får en fantastisk tur, er vildt misundelig, drømmer selv om at komme derned igen 😀

Anonym Mia86

Tak for dine gode råd, Jacob! Dem vil vi bestemt tage med i vores overvejelser 🙂

Du skriver, at de bedste strande findes i det sydlige Goa. Hvis vi skal vælge mellem eksempelvis Palolem og Colva, hvilken vil du så anbefale? Har du evt. nogle anbefalinger angående indkvartering? Vi vil gerne bo billigt og meget gerne i en hytte på stranden. Andet kan dog også sagtens bruges, hvis det er billigere.

Anonym jacob

jeg boede desværre i det nordlige goa ikke så langt fra barga beach.
    men tog nogle ture ned til strandende i syd.

tjek denne artikel, den burde kunne give dig den info du har brug for
    http://www.rejseliv.dk/glimtende-og-gnistrende-goa

det er rigtig rigtig billigt at være i goa, selv i turist områderne, husk at prutte om prisen selvom det i forvejen er ekstremt billigt.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej palolem beach.
    super flot og den bedste.lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej palolem beach.
    super flot og den bedste.lars

Anonym Mia86

Tak for din anbefaling, Lars. Har du eventuelt nogle gode forslag til billige overnatningsmuligheder og arrangører af udflugter?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account