Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge siden af simka.

• Forfatter
     bills
    Deltager

Hej. Jag driver ett mindre företag i Jönköping och har börjat känna att ekonomiarbetet tar mer plats än det borde. Bokföringen ska hållas uppdaterad, deklarationer ska lämnas in och samtidigt vill jag ha koll på siffrorna. Jag försöker sköta det själv, men märker att det ofta blir osäkert när tiden inte räcker till. Det är svårt att veta om allt verkligen är korrekt gjort. Samtidigt vill jag gärna ha någon som förstår lokala förutsättningar och kan vara ett bollplank. Därför funderar jag på om det är dags att ta hjälp, men är lite osäker på hur andra har gjort.

kosia
      Deltager

Hej, jag känner igen mig i det du beskriver. När jag också arbetade själv med redovisningen blev det lätt rörigt, särskilt när bokföring, deklarationer och löner skulle fungera parallellt. För mig var det viktigt att hitta en redovisningsbyrå i Jönköping som kunde ta hand om helheten och arbeta digitalt. Det gjorde att jag fick bättre struktur och tydligare överblick över ekonomin. Jag uppskattade även att kunna få hjälp med både löpande bokföring och bokslut. Informationen på Redovisningsbyrå jönköping – Kreativ redovisning gav en tydlig bild av hur redovisning, rådgivning och digitala arbetssätt kan kombineras på ett smidigt sätt.

simka
        Deltager

Det här är en situation som många företagare verkar hamna i förr eller senare. När verksamheten rullar på ökar också kraven på struktur och ordning i ekonomin. Det är inte alltid lätt att hinna med allt själv. Att få stöd kan göra vardagen lugnare och mer förutsägbar. Särskilt när bokföring och deklarationer ska bli rätt från början. Diskussioner som denna brukar ge bra perspektiv.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account