This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mvs

Hej.
    Jeg vil høre om der er nogen der for nylig har boet på et godt hostel i Beijing? Vi skal nemlig bestille et til i slutningen af Juli og vil gerne have et som ligger godt og helst ikke er for dyrt. Håer der er nogen af jer som ligger inde med det helt perfekte:-)

Anonym Anne

Da jeg var i Bejing sidste år, boede jeg med 2 veninder på Saga international youth hostel. Vi havde et 3 personers værelse med eget bad og toilet til 180 yuan (De havde også en del dorms).
    Da vi var afsted, ville vi også rigtig gerne bo centralt, men fandt hurtigt ud af, at det var svært at definere hvad der var centralt. Seværdighederne ligger nemlig ikke samlet, men ud over hele byen, så jeg tror man kommer til at køre meget i taxa lige meget hvor man bor.

Anonym GlenP

Jeg rejser også til Beijing til Juli.. I skal være opmærksom på at OL Starter d. 7 Aug. og det er umuligt at få et billigt hostel da alt er fyldt op inde i Beijing. Priserne er steget op til 300 %. Jeg skal også bo på International youth hostel, den har jeg nemlig også hørt rigtig godt om.. Held og lykke med at finde noget. det kan være vi ses der nede 😉

Anonym M&T

Tror godt man kan få noget i Beijing. Men kig efter noget lidt fra den forbudte by. Kan se GlenP også kigget på priser, men det vi har bestilt er steget fra 17 kr til 170 (1000%). Hotel/Hostel guiden her på siden fungere ok, find et hostel og skriv add på google-maps, så kan man få et ok overblik over hvor det ligge iforhold til serværdiherder osv. (Vær dog opmærksom på at hele beløbet skal betales på en gang, pga OL.)
    ((GlenP, vi ses i toget))

Anonym Malene

Tusind tak for jeres svar og god tur til jer

Anonym Stine

Jeg vil gerne anbefale det hostel der hedder Red Lantern House. Det ligger i det område der hedder Xidan, som er rigtig tæt på et shoppingområde. Det ligger rimelig centralt og er et rigtig hyggeligt hostel, som jeg bestemt ville bo på igen. I kan se det på hostelworld.com. Det er let at komme rundt til de forskellige seværdigheder med bus og der er faktisk heller ikke så langt at gå til den forbudte by og fredspladsen. Rigtig god tur!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account