Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3529837 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     “At rejse er at leve”…

Hej alle rejseglade mennesker
      Min kæreste og jeg vil gerne rejse og har tænkt på at rejse til enten Beijing eller Miami. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vurdering af begge steder. Hvordan er Beijing og Miami om sommeren og er der nok at se på 2 uger?
      Vi er et par som er aktive i vores ferier. Vi gider ikke ligge og dase ved stranden, men har på den anden side også brug for vand og strand i nærheden, især når det er rigtig varmt!!! Vi hører rygter om at Miami er uudholdelig om sommeren pga. varme, nogen der har nogle erfaringer som I vil dele med os?
      Kh Louise

helene

har ikke været i miami, men var i beijing i maj/juni sidste år, og allerede der, var der rigelig varmt.
        der er ikke rigtig mulighed for strand i beijing, men der er masser af ting at se! vi kunne sagtens have brugt mere end 14 dage der.. der er masser af flotte templer, museer og selvfølgelig den kinesiske mur, som man kan bruge tiden på.. selve byen er også rigtig flot, bare at gå rundt i, hvis altså forureningen tillader det..
        i hvert fald havde vi en rigtig god tur til beijing, og ville ikke bytte oplevelsen for noget andet.. det var det flotteste og mest spændende sted, vi besøgte på vores jordomrejse

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account