This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ACecilie

Hej 🙂
    Belize er vist det dyreste land i mellemamerika.. Prisniveauet er næsten det samme som i Danmark, i hvert fald der hvor jeg var 🙂
    Jeg var kun en uge i Belize så jeg så ikke så meget, men jeg synes det er et rigtig fedt land med en reggae stil 🙂
    mvh Cecilie

Anonym Tobias–

Hej alle

Vi er tre kammerater, som skal til mellemamerika i januar måned, 2010. Vi har planer om at starte med Belize, som vores første destination. Og vi vil derfor høre, inden vi bestiller billeten, om der ikke er nogle, som vil dele ud af deres erfariger iforhold til bl.a.:

-Prisniveauet – for nogle backpackers som os:)?
    -Hvad man skal se?
    -Og hvordan man kan rejser rundt i landet?

Det skal siges, at det er første gang, vi rejser ud og derfor ikke har den store erfaring.

Tak på forhånd.

Anonym thomas

Hvis jeg var jer ville jeg gå en stor bue udenom dette møgland. Men hvis du er til dårlig øl uden kulsyre rasta fyre der ryger fede hele dagen. Så er landet uden tvivl noget for dig.

Og ja det er rigtig dyrt, feks koster det 30 Usd at forlade landet.

Hvis du alligevel vil til landet kan du skrive igen, så kommer jeg med nogen forslag til steder du skal se, selvom der ikke er meget

Anonym ACecilie

Thomas, Hvor var du? for du er den første jeg har hørt snakket dårligt om belize…

Anonym 3600-thorluffe

hej 🙂

mit navn er thorleif og jeg søger en eller flere rejsepartnere til min rejse til netop denne destination omkring juletid. jeg ville hører om det evt var noget for dig tobias og dine 2 venner ? jeg er 20 år og kommer fra nordsjælland. hvis dette lyder intresserende så skriv gerne til min mobil eller mail.

håber jeg hører fra jer

Anonym Mette

Hej, jeg har rejst i Guatemala som ligger lige ved siden af Belize. Alle de backpackere jeg mødte som også havde været i Belize kunne bestemt ikke anbefale det. Alle skyndte sig væk pga prisnivauet som er sindsygt højt. Derudover har landet ikke noget særligt at byde på som de andre lande ikke har…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account