This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna

Hey derude

Jeg er total grøn til at rejse, men har fået et job i namibia og skal rejse her d. 2 december. Egentligt glædede jeg mig sindssygt meget, men nu er jeg blevet sindssygt nervøs over det hele! Jeg skal rejse alene, og kan mærke at det er det der trigger mig… Jeg kan ligge vågen om natten og tænke på rejsen i flyet og at skulle være så langt væk hjemmefra…
    Er der nogen der har nogle beroligende ord, på en eller anden måde? Jeg fik samme job sidste år, men blev som nu, nervøs og kom ikke afted hvilket jeg er ret ked af… Så håber på at overvinde min angst over at være alene

Anonym Tine

Hej Anna

Jeg har rejst alene i fem år og er vild med det. Det kan til tider være udfordrende, men det er det hele værd. Hvad er det, som du er nervøs for?

Namibia er et rimelig civiliseret land og det er generelt rigtig sikkert at rejse rundt der også som kvindelig solorejsende 🙂

Jeg giver gerne råd og tips, men det er lidt lettere når jeg ved, hvad det er som gør dig nervøs 🙂 Ellers har jeg skrevet en masse gode tips på min blog her:

http://aworldofbackpacking.com/faa-flere-venner-naar-du-rejser/

Fordele ved at være solorejsende

Er det sikkert at rejse alene?

10 tips til at blive en mere tryg og sikker kvindelig solorejsende

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account